  • 21. Data: 2022-03-11 19:26:18
    Temat: Re: znalazłem dziś pendrajw
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Mar 2022 10:18:48 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <5887673b-8023-46e6-a383-8c0e71adb40en@googlegroups.
    com>
    od ptoki <s...@g...com> :

    >Troche przesadzasz.
    >W szczegolach sie nieco zgodze ze inicjalna implementacja usb i pozniejsze przerobki
    to gorsze niz jakis poprawiony UART, szczegolnie ze protokol tez do najlepszych nie
    nalezy.
    >No i milion rodzajow wtyczek/gniazdek...
    >

    >Ale w praktyce nie jest az tak zle. Zazwyczaj dziala, nie lamie sie jak nie jest
    dreczone, systemy to obsluguja.

    Trochę przesadzam, ale tylko trochę, USB w obecnej postaci jest w
    praktyce nie do naprawienia, jedyne co można zrobić, to go wyłączyć
    albo izolować od systemu(jak Qubes-os), klawiatury i myszy tylko PS/2,
    zamiast dongli WIFI routery z wyjściem ethernet pracujące w trybie
    klienta, zamiast kieszeni USB na dyski kieszenie Esata/Esatap i tym
    podobne, o ile mamy jakieś esata).
    Dzień wcześniej walczyłem z czterema donglami WIFI oraz systemem
    Qubes-os, dopiero zastosowanie starego routera TL-WR802N rozwiązało
    wszelkie problemy, router został w końcu zastąpiony kartą pci-e(jakaś
    stara karta Intela ze złączem M.2, stabilność betonu).

    Nie jest wykluczone, że w internetach są gdzieś do znalezienia
    rozwiązania na mało stabilną pracę tych dongli, ale nie chciało mi się
    kombinować i ryć po forach kilkanaście godzin.

    --
    Szwambuł Trantiputl
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 22. Data: 2022-04-04 20:59:28
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 10.03.2022 o 19:53, Collie pisze:
    > Niech Cię ręka boska broni przed tym! Twoim za przeproszeniem
    > zasranym obowiązkiem jest zawiadomienie (i to niezwłocznie!)
    > pana starosty

    On ztcp zagramaniczny jest, tam może być inaczej. ;)

  • 23. Data: 2022-04-04 22:23:45
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 10.03.2022 13:48, a...@p...com wrote:

> [...]
    > się robi, łącznie z instalowaniem bonusów typu backdoory, keyloggery,
    > ukryte karty WIFI czy Bluetooth i tym podobne).

    No rzeczywiście, same straszne "problemy", nic tylko się pociąć... czemu
    nigdy żaden z nich nie dotknął mnie ani nikogo z mojego otoczenia? A co
    do detali... rozumiem, że takie esata i ethernet są galwanicznie
    izolowane? I bezpieczne?

    --
    pzdr
    Roman