  • 51. Data: 2012-06-18 13:32:13
    Temat: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-06-15 23:03, Tomasz Pyra wrote:

    > 1.2 16V, na ostrzejszych wałkach pewnie z 90-100KM tam było.
    >
    > Ale 200km/h to trzeba już było użyć górki, najwyższa udokumentowana przez
    > policję prędkość to 189km/h ;)

    Tego się spodziewałem. Zdziwiony jestem tym, że normalnie podają iż
    potrzeba znacząco więcej KM aby osiągnąć 200km/h. Ponadto CC z niskiego
    CX nie słynie - zatem, chyba spora ta góra + wiatr ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 52. Data: 2012-06-19 00:37:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 18 Jun 2012 13:32:13 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Tego się spodziewałem. Zdziwiony jestem tym, że normalnie podają iż
    > potrzeba znacząco więcej KM aby osiągnąć 200km/h. Ponadto CC z niskiego
    > CX nie słynie - zatem, chyba spora ta góra + wiatr ;-)

    CX może nie takie niskie, ale powierzchnia czołowa też mała.

    Swift GTi 100KM ma Vmax 188km/h, Vectra C 100KM 192km/h.
    Myślę że około 100KM CC mógł realnie do tych 190km/h się rozpędzić, może
    nawet troszkę więcej.

    No ale temat był o stabilności prowadzenia, więc z górki czy pod górkę -
    nie ważne. Dało się jechać 200km/h nawet na gemoetrii takiej jaka się
    raczyła ustawić po poprzednim rajdzie :)
    I to bez żadnej śmierci w oczach - żadnych problemów z taką jazdą.

  • 53. Data: 2012-06-19 19:48:25
    Od: "Biggie" <b...@g...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    >Chociaż ogólnie to ten samochód wkurwia mnie tak okrutnie,
    >że bardzo mało nim jeżdżę.

    A mógłbyś rozwinąć myśl?
    Od jakiegoś czasu słyszy się, że jakość mercedesa już nie ta co kiedyś. A może
    nie chodzi o jakość?

    pzdr

    Biggie