    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 14 Nov 2014 02:53:43 -0800 (PST)
    Subject: zupa z trupa
    From: firr <p...@g...com>

    wlasciwie z kulek

    https://www.dropbox.com/s/lagt88uivonqxr6/zuk.zip?dl
    =0

    https://www.dropbox.com/s/kz4ko3qvx4o1qim/zupa.jpg?d
    l=0

    proponuje tez wcisnac klawisze d (wylacza potencjal) i f (przestwaia losowa kulke do
    punktu 0,0,0)

    nie jest to zbyt spektakularny prototyp, ale sluzy mi do badan nad zagadnieniem

    tutaj zagadnienie obejmuje zrobienie czegos ciekawego na zbiorze kulek w 3d ktore
    mozna zwiazac w 3d jakimis odzialywaniami czy innymi kwestiami

    widze dwa problemy

    1. wizualizacja - nie wiem czemu ale zwizualizowanie kulek w 3d wychodzi gorzej niz w
    2d jest to cholernie nieczytelne (gubi sie 3ci wymiar - tj dokladniej statyczny oklad
    kulek mozna wizualizowac jezdzac kamerą ale dynamiczny ruch kulek przy stalej kamerze
    wyglada mega nieczytelnie

    jak to poprawic _tanim kosztem_
    (odcinam sie od tegoze moje procedury do rasteryzacji kulek dzialaja
    najprawdopodobnbiej zle, ale na razie nie mialem sily poprawic bo chodzi mi o inne
    strony zagadnienia )

    2. co mozna dorobic w sensie fizycznym by uzyskac cos ciekawego z takiej zupy?

    3. pomocnicze pytanie, szukam jakiegos info o tym co ciekawego mozna wygenerowac
    proceduralnie z takich prostych prymitywów
    (tutaj do dyspozycji mam w zasadzie linie proste, trojkaty i lite nieoswietlone kulki
    (wlasciwie doty) ?