  • 1. Data: 2013-01-31 10:06:55
    Temat: :(
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2013013
    1/POWIAT10/130139931

    Kierowca powinien odpowiadać za usiłowanie zabójstwa. Parę takich
    wyroków i może TIRmani zaczną patrzeć w lusterka na autostradach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2013-01-31 10:20:29
    Temat: Re: :(
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 10:06:55 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Kierowca powinien odpowiadać za usiłowanie zabójstwa. Parę takich
    > wyroków i może TIRmani zaczną patrzeć w lusterka na autostradach.

    Oni patrza, tylko maja w dupie. Hamuj, uciekaj, ratuj sie - jedzie pan
    szosy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2013-01-31 19:50:44
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Roman, tak było 10 lat temu w mojej dzielnicy:
    http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34309,968813.html
    . Osobiście nie
    widziałem tego wypadku, ale do dziś pamiętam informację prasową o nim mimo
    upływu czasu, bo niekiedy tamtędy chodzę. Mogłem być na miejscu tych
    pieszych. Inna sprawa: 2 listopada 2012 roku już autentycznie mogłem
    ucierpieć przechodząc przez ulicę Sokratesa w Warszawie -- nie wiem, czym
    się zajmował kierowca osobówki w czasie jazdy (na pewno dawaniem gazu do
    dechy na długiej prostej, pomimo przejść dla pieszych; ale na pewno nie
    obserwowaniem drogi), zobaczył mnie w ostatniej chwili i co prawda odbił,
    ale gdybym ja w porę nie zareagował, to by mnie potrącił.
    A kierowcy TIR-ów to także często przypadki nadające się do odebrania prawa
    jazdy. Osobiście znam jednego kierowcę pojazdów zwanych potocznie TIR-ami
    (choć profesjonalnie podchodząc do sprawy, tak ich się nie powinno nazywać).
    W miarę poukładany człowiek w wieku ponad 50 lat, ale... nie raz opowiadał,
    jak lubił robić na złość innym uczestnikom ruchu, którzy łamali w jakiś
    sposób przepisy -- można powiedzieć, że dawał im nauczkę, ale jak się
    kieruje tak ciężkim pojazdem, to może się skończyć tragicznie. Inna historia
    z udziałem znanego mi kierowcy TIR-ów -- gdy jeździ osobówką, to trzyma się
    bardzo blisko poprzedzającego pojazdu (tak zwana jazda na ogonie albo jazda
    na zderzaku). Na moje pytanie, dlaczego tak robi, padła odpowiedź, że to
    przyzwyczajenie z TIR-ów. Nieźle się zdumiałem, bo przecież taki TIR to
    ciężki pojazd, który ma długą drogę hamowania i raczej powinno się trzymać
    większy odstęp od poprzedzającego pojazdu, a nie mniejszy.

    Niektórzy kierowcy TIR-ów (bo są więksi) mają gdzieś kierowców osobówek, a
    niektórzy kierowcy osobówek (bo są więksi) mają gdzieś pieszych.

    S.

  • 4. Data: 2013-02-01 03:47:32
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 1/31/2013 10:06 AM, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >
    > Kierowca powinien odpowiadać za usiłowanie zabójstwa. Parę takich
    > wyroków i może TIRmani zaczną patrzeć w lusterka na autostradach.

    ja tak pobiłem mój rekord prędkości na trawie - 160km/h i to nie celowo.

    ale spoko z francuskimi zawieszeniami jest to możliwe i całkiem
    sterowne, choć po przesiadce na niemca wydaje się skrajnie niemożliwe

  • 5. Data: 2013-02-01 09:53:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-01-31 19:50, *Robbo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > ciężki pojazd, który ma długą drogę hamowania i raczej powinno się
    > trzymać większy odstęp od poprzedzającego pojazdu, a nie mniejszy.

    Ale za to ile paliwa można szczędzić.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2013-02-01 10:42:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    Dnia 2013-01-31 19:50, *Robbo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    >Ale za to ile paliwa można szczędzić.

    Oprocz paliwa moze byc sprawa ze nawet jak pierwszy nacisnie
    gwaltownie hamulec, to zderzenie bedzie przy malej roznicy predkosci.
    Przy wiekszej odleglosci pierwszy zdazy zwolnic istotnie i trzeba byc
    czujnym.

    Poza tym przy wiekszej odleglosci to sie te ch* w osobowkach wciskaja
    tuz przed maske :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-02-02 17:07:20
    Od: DoQ <d...@g...com>

> [...]
    > Kierowca powinien odpowiadać za usiłowanie zabójstwa. Parę takich
    > wyroków i może TIRmani zaczną patrzeć w lusterka na autostradach.

    To są debile (często złośliwi), z tempomatami zamiast mózgów,
    zaprogramowani na 90km/h.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2013-02-04 12:12:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 02 Feb 2013 17:07:20 +0100, DoQ

    > To są debile (często złośliwi), z tempomatami zamiast mózgów,
    > zaprogramowani na 90km/h.

    Oj, są. Właśnie w sobotę wracałem z FR i jeden próbował mnie zepchnąć z
    drogi. Takie zbydlęcenie TIRolotów panuje jednak tylko w PL, bo przez
    poprzedzające 1400 km zagramanicą tego nie doświadczyłem ani razu, ba, ani
    razu nie musiałem hamować z powodu zablokowanych wszystkich pasów, a u nas
    co chwilę...

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2013-02-04 14:03:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-04 12:12, Myjk pisze:

> [...]
    > razu nie musiałem hamować z powodu zablokowanych wszystkich pasów, a u nas

    Jeden Cię próbował zepchnąć i wyzywasz wszystkich od bydła? Nie urzekła
    mnie Twoja opowieść.

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-02-04 14:08:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 04 Feb 2013 14:03:52 +0100, Marcin N

    > Jeden Cię próbował zepchnąć i wyzywasz wszystkich od bydła?

    Gdzieś miszczu wyczytał, że wszystkich? Wyzywam tych, co mi drogę
    zajeżdżają, albo spychają do rowu bo im się niby bardziej śpieszy niż
    innym.

    > Nie urzekła mnie Twoja opowieść.

    Szczerze mówiąc, mało mnie to interesuje.

    --
    Pozdor Myjk