  • 1. Data: 2010-01-13 12:19:47
    Temat: *02#
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Testuję właśnie usługę "odrzucanie połączeń przekierowanych" na S-12J w
    strefie warszawskiej.
    Otóż S-12J TPSA ale przekazana po WLR do Netii działa inaczej niż "czysta"
    linia TP.
    W Międzyzdrojach włączoną mam tę usługę i przekierowuję połączenia na tamtą
    5ESS z tą usługą z lokalnych S-12J.
    I teraz ciekawostka.
    Przekierowanie aktywowane na S-12J TPSA ale przeniesiony numer po WLR do
    Netii daje komunikat (WSZYSTKIM dzwoniącym na ten WLR, także z komórek)
    "połączenie nie może być zrealizowane - skontaktuj się ze swoim dostawcą
    usług".
    Połączenie jest zestawiane jako droga rozmówna (sygnał wołania) i wszyscy
    słyszą tę samą gadułkę.
    Przekierowanie aktywowane na czystej linii TP lub na telefonie stacjonarnym
    dostarczanym przez kablówkowy UPC daje (co ciekawe i o czym pisałem już
    kilka lat temu)... też drogę rozmówną (jak wołanie) ale... sygnał
    zajętości... z mojej międzyzdrojskiej 5ESS (także słyszalne na komórkach).
    To nieprawidłowość mojej 5ESS ale ciekawe że Netiowe punkty styku radzą
    sobie prawidłowo z takim połączeniem a w siecin TP i innych operatorów
    przychodzących do szczecińskiej ACMM TPSA, moja 5ESS wystawia drogę rozmówną
    i sama nadaje akustycznie zajętość.
    No chyba że nadaje ją ACMM szczecińska (też 5ESS).
    Sygnał jest w każdym bądź razie 5ESS.
    vari