  • 11. Data: 2013-09-03 08:46:49
    Temat: Re: 1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    k...@g...com wrote:

    > I dlatego Unia chce wprowadzić tachografy w osobówkach.

    Niech wprowadza, będą tacho, to znajdą się też sposoby na tacho.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 12. Data: 2013-09-03 08:48:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    megrims <m...@i...pl> wrote:

    > Kiedyś wyprzedzałem gościa na gierkówce. Jechałem tak coś około 180.
    > Lizak zatrzymanie i oskarżyli mnie o 120/90. Czyli nie mój pomiar.
    > Zdarza się.

    Mnie kiedyś wideorejestrator wyłowił jak miałem 180, ale zarejestrowali 105,
    chyba dlatego że ich zauważyłem i zacząłem zwalniać. Fart? Mały fart, 105/50
    to marne pocieszenie, i tak 400zł i 10pkt...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 13. Data: 2013-09-03 08:58:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Czesław Wiśniak <c...@n...pl> wrote:

    > Do mnie kiedys strzelal suszara zza krzaka i nie zdazyl wyjac lizaka z
    > kieszeni. Machal mi juz wtedy, gdy wachal spaliny bo widzialem we wstecznym.

    Jak już sobie opowiadamy ciekawe sytuacje ;)

    Kiedyś sobie jadę ulicą, ruch minimalny, widzę nieoznakowanych łowców,
    jak trzymają osobówkę. Zajechałem na stację, zalałem, wyjechałem ze stacji,
    zawinąłem i widzę ich - jak tylko mnie zobaczyli, dali gazu i ruszyli za
    mną :) Nie dziwne, byłem jedynym samochodem w okolicy :) Noga z gazu,
    spokojnie skręciłem w dłuuugą jednopasmówkę, oni nadal za mną... przegoniłem
    ich przez parę kilometrów 35-40 km/h... jak tylko mogli zjechać, to zjechali,
    poborca podatkowy patrzy na mnie nienawistnym wzrokiem... pozdrowiłem go z
    uśmiechem :) 1:0.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 14. Data: 2013-09-03 09:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak samo jak ci z osobówek, musi ich radar złapać, z tachografu
    > to mogą co najwyżej za przekroczenie limitu godzin pracy czy brak
    > przerwy dostać.

    Ja to wiem.
    Pytałem, co kolega piszący o tachografie miał na mysli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 15. Data: 2013-09-03 13:36:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-03 09:00, Użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja to wiem.
    > Pytałem, co kolega piszący o tachografie miał na mysli.

    Nieważne co miał na myśli, ważne co wymyślą nasi geniusze od rozbojów
    drogowych jak będą mieli taką możliwość. Ale to trzeba poczekać
    i zobaczymy bo wymyślanie i sianie paniki niczego nie zmieni.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-09-03 14:49:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > drogowych jak będą mieli taką możliwość. Ale to trzeba poczekać
    > i zobaczymy bo wymyślanie i sianie paniki niczego nie zmieni.

    A jakis link do tych newsó o nowych wymaganiach uni?
    Bo może GPSy i by mnie nie zdziwiły w samochodach ale tachografy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 17. Data: 2013-09-03 15:27:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-03 14:49, Użytkownik Budzik napisał:

    > A jakis link do tych newsó o nowych wymaganiach uni?
    > Bo może GPSy i by mnie nie zdziwiły w samochodach ale tachografy?

    O wymaganiach nic nie wiem, wiem że mieli głosować na propozycją
    1. GPSu z automagicznym powiadomieniu o wypadku
    2. urządzeniu rejestrującym przejechaną trasę
    Głosowania jeszcze raczej nie było.
    To dopiero wstępna propozycja jak ta u nas od debilnych dilerów
    grupy wolkswagena.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-09-03 21:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > O wymaganiach nic nie wiem

    kogutek wie, to niech da szczegóły.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 19. Data: 2013-09-03 22:04:22
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 września 2013 21:00:33 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadaj�cy mail radoslawfl@spam_wp.pl napisa�(a) w poprzednim odcinku
    co nast�puje:

    > kogutek wie, to niech da szczeg�y.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu� tak�e
    "_")

    > "Nic na to nie mo�na poradzi�. To by�by
    >
    > dobry tytu� do historii mojego �ycia." Irwin Shaw

    Na Onanecie jakiś czas temu czytałem ze od któregoś tam roku chcą żeby w nowych
    samochodach był taki dinks co dużo zapisuje. Ten rok to nie 3573 tylko jakoś sporo
    bliżej.

  • 20. Data: 2013-09-03 23:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na Onanecie jakiś czas temu czytałem ze od któregoś tam roku chcą żeby
    > w nowych samochodach był taki dinks co dużo zapisuje. Ten rok to nie
    > 3573 tylko jakoś sporo bliżej.

    O wow...
    I to ze kiedys gdzie s cos tam czytałes o jakims dinksie spowodowało, ze
    wrzuciłes informacje o chęci wprowadzenia tachografow?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,