  • 1. Data: 2013-09-02 22:09:31
    Temat: 1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    Jadę z miasta. Ciemno już. Cały cholerny dzień miałem "pod górę" (jak do
    szkoły ;) )
    Dzień taki, że załatwione sto spraw, ale każda z jakimś fuckupem w
    trakcie. Jazda po mieście: same kapelusze i chamy: wpieprzające się z
    podporządkowanej albo ruszające spod świateł, jakby był środek niedzieli
    i pora do kościoła. Ogólnie i wstępem: wkurw totalny.

    Zjeżdżam z wiaduktu górczyńskiego (śliczny, odremontowany :) ):

    http://ujeb.se/638j

    Z BP wyjeżdża czarny merc, ja już odruchowo od szczytu wiaduktu jestem
    na lewym (bo mnie wkurwia, jak sam nie mogę się spod wiaduktu albo ze
    stacji tam włączyć do ruchu ( a mam lmniej niż 120KM/tonę) - niech
    chociaż inni maja lżej - oni i tak o mnie nie pomyślą jak będę chciał
    stamtąd wyjechać.,)
    Mercu rusza bardzo dynamicznie, nawet niespecjalnie by mi kolidował
    gdybym jechał prawym, jednak ja jadąc z góry i nie najwolniej
    (http://www.youtube.com/watch?v=bdcKkc1z7lM) - wyprzedzam go tym lewym
    pasem..
    W tym momencie z prawej, gdzieś z ul. Hallera macha czerwony, świecący
    lizaczek..... widzę Integrę? w łapie, myślę: trudno.
    Merc zapada od razu w prawo, ja na awaryjkach cofam ze sto metrów :P i
    wjeżdżam tyłem w hallera, parkując koło alfy :) (frajer, było pojechać,
    jak jednego już mieli?)
    I stoję na tych awaryjkach, i czekam. Widzę, że Pan Oficer intensywnie
    dyskutuje z panem z merca, to czekam.. po chwili z alfy wychodzi
    blond-policjantka (śliczna!) i przez otwartą szybkę pyta: czy w czymś mi
    pomóc?
    To tłumaczę grzecznie, że widziałem lizaka i upewniam się, czy to aby
    nie do mnie. Słyszę odpowiedź: "Ale chodziło o wymuszenie
    pierwszeństwa.. chyba, że pan coś przeskrobał?"
    Mówię babce: "nie było żadnego wymuszenia, z rozmysłem jechałem lewym,
    żeby on mógł się włączyć do ruchu, mogę to zeznać, poza tym sumienie mam
    czyste jak łza! :)"
    Riposta: "ale i tak na radarze wyszło, że merc za szybko jechał, proszę
    jechać do domu, widać, że dziecko z tyłu zmęczone".

    I pojechałem :)
    + dla policjantów za ludzki odruch, + za ładną i uprzejmą policjantkę
    - za niewyłapanie mnie: skoro on był za szybki - to ja tym bardziej.

  • 2. Data: 2013-09-02 23:26:53
    Temat: Re: 1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-09-02 22:09, scobowski pisze:
> [...]
    > + dla policjantów za ludzki odruch, + za ładną i uprzejmą policjantkę
    > - za niewyłapanie mnie: skoro on był za szybki - to ja tym bardziej.

    Kiedyś wyprzedzałem gościa na gierkówce. Jechałem tak coś około 180.
    Lizak zatrzymanie i oskarżyli mnie o 120/90. Czyli nie mój pomiar.
    Zdarza się.

  • 3. Data: 2013-09-02 23:33:33
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 września 2013 23:26:53 UTC+2 użytkownik megrims napisał:

    > Kiedyś wyprzedzałem gościa na gierkówce. Jechałem tak coś około 180.
    >
    > Lizak zatrzymanie i oskarżyli mnie o 120/90. Czyli nie mój pomiar.
    >
    > Zdarza się.

    I dlatego Unia chce wprowadzić tachografy w osobówkach. Każdy będzie płacił za
    siebie. Fotoradary i całe inne gówno zrobi się zbędne. Przy przeglądzie mandaty
    hurtem do zapłacenia. Punkty naliczą i do domu taksówką albo innym tramwajem.

  • 4. Data: 2013-09-03 00:08:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > płacił za siebie. Fotoradary i całe inne gówno zrobi się zbędne. Przy
    > przeglądzie mandaty hurtem do zapłacenia. Punkty naliczą i do domu

    Tak jak teraz płaca kierowcy ciężarówek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 5. Data: 2013-09-03 00:12:25
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-02 23:33, k...@g...com pisze:
> [...]
    hurtem do zapłacenia. Punkty naliczą i do domu taksówką albo innym tramwajem.

    chłopaki z blokowisk to rozkminią w 5 minut.
    Miałem kiedys znajomka co miał firmę transportową, z 15 lat temu
    zagaduję go, ze w TV słyszałem, ze dzieki cyfrowemu tacho nie ma juz
    sciem. A on z usmiechem, ze cyfrowe tacho to najlepsze co moglo sie
    pokazac dla jego firmy, skonczyły sie uciazliwe wały z krazkami a
    zaczela sie kulturka z laptopami.

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2013-09-03 01:00:15
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > I pojechałem :)
    > + dla policjantów za ludzki odruch, + za ładną i uprzejmą policjantkę
    > - za niewyłapanie mnie: skoro on był za szybki - to ja tym bardziej.

    Do mnie kiedys strzelal suszara zza krzaka i nie zdazyl wyjac lizaka z
    kieszeni. Machal mi juz wtedy, gdy wachal spaliny bo widzialem we wstecznym.
    Tylko sie usmialem i na wszelki wypadek zaraz wskoczylo 180, wiecej sie
    balem bo to jakas drugorzedna droga byla. Na wszelki wypadek wolalem sie
    szybciej oddalic.

  • 7. Data: 2013-09-03 01:07:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-03 00:08, Użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak jak teraz płaca kierowcy ciężarówek?

    Tak samo jak ci z osobówek, musi ich radar złapać, z tachografu
    to mogą co najwyżej za przekroczenie limitu godzin pracy czy brak
    przerwy dostać.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-09-03 01:50:12
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 września 2013 01:07:54 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Tak samo jak ci z osobówek, musi ich radar złapać, z tachografu
    >
    > to mogą co najwyżej za przekroczenie limitu godzin pracy czy brak
    >
    > przerwy dostać.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie zapominaj że były czasy w których w pewnych sytuacjach na drodze samochód trzeba
    było zepchnąć z drogi i przykryć plandeką. Przepowiadano też upadek cywilizacji bo
    ulice i drogi zostaną tak zasrane przez konie że transport towarów zrobi się
    niemożliwy.

  • 9. Data: 2013-09-03 02:11:43
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 września 2013 00:12:25 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:

> [...]
    >
    > sciem. A on z usmiechem, ze cyfrowe tacho to najlepsze co moglo sie
    >
    > pokazac dla jego firmy, skonczyły sie uciazliwe wały z krazkami a

    Przetwarzanie danych jest teraz na bardzo wysokim poziomie. Dla tych co kontrolują
    firmy transportowe elektroniczny tachograf to bajka. Wszystkie dane mają w formie
    gotowej do użycia. Biorą dane z tachografu w samochodzie i każą systemowi od
    pobierania opłat za przejazd drogami sprawdzić czy się pokrywają z tym co
    zarejestrował. Jak się nie pokrywają to biorą gęstszy grzebyk do czesania. Ciekawe
    jakie są kary za fałszowanie zapisu tachografu?

  • 10. Data: 2013-09-03 07:42:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-09-03 02:11, k...@g...com pisze:

> [...]
    zarejestrował. Jak się nie pokrywają to biorą gęstszy grzebyk do czesania. Ciekawe
    jakie są kary za fałszowanie zapisu tachografu?

    popsuł się.