  • 1. Data: 2013-09-03 08:31:25
    Temat: porada w sprawie trasy
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    witam prosze o porade - jak najlepiej przejechac trase Wawa - > Jelenia Gora?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-09-03 11:48:57
    Temat: Re: porada w sprawie trasy
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-09-03 08:31, mierzvoj pisze:
    > witam prosze o porade - jak najlepiej przejechac trase Wawa - > Jelenia Gora?
    > pozdrawiam

    Jak chcesz szybko i nie przeszkadzają Ci drogi wojewódzkie to autostradą
    do Zgierza, potem Łódź->Warta->Błaszki->Ostrzeszów->S8 do A4 i potem
    zjazd na Jelenią Górę (dwie opcje do wyboru - bliżej Wrocławia lub
    bliżej Legnicy). W miarę przewidywalny czas przejazdu Warszawa-Wrocław
    rzędu 4,5 godziny, chociaż sporo zakrętów i droga momentami wąska. Dalej
    dawno nie jechałem, to się nie wypowiadam.

    Jeśli wolisz bezstresową jazdę w miarę zgodnie z przepisami to
    standardowo 8 (dawna Gierkówka to już w większości ekspresówka, a potem
    na długo przed Oleśnicą już znowu ekspres/autostrada). Od Wrocławia tak
    samo jak wyżej. Czas przejazdu Warszawa-Wrocław od 4,5 do 6,5 godziny w
    zależności jak trafisz.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2013-09-03 14:43:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Sep 2013 06:31:25 +0000 (UTC), w
    <X...@8...73.65.88>, mierzvoj <m...@g...pl>
    napisał(-a):

    > witam prosze o porade - jak najlepiej przejechac trase Wawa - > Jelenia Gora?
    > pozdrawiam

    > http://korkosfera.pl?ts=p&tp=52.23565578948039,21.01
    0854688641075;50.902389518335646,15.74086375982074&a
    ml=tp&tpn=Warszawa;Jelenia Góra, woj. Dolnośląskie, Polska;

    Trasa Rekomendowana.

  • 4. Data: 2013-09-03 18:57:18
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-09-03 08:31, mierzvoj pisze:
    > witam prosze o porade - jak najlepiej przejechac trase Wawa - > Jelenia Gora?
    > pozdrawiam

    Tak jak mi ktoś kiedyś polecił z Wrocławia -> Oleśnica -> Warta ->
    Poddębice (czy to w odwrotnej kolejności szło) -> A2 -> Warszawa
    A z obwodnicy Wrocławia na A4 kierunek Legnica i zjechać na Strzegom

    Łukasz

  • 5. Data: 2013-09-03 19:18:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" napisał w wiadomości
    >Jak chcesz szybko i nie przeszkadzają Ci drogi wojewódzkie to
    >autostradą do Zgierza, potem Łódź->Warta->Błaszki->Ostrzeszów->S8 do
    >A4 i potem

    Nie tyle Lodz, co A2 mijamy Zgierz i zjezdzamy dopiero na Poddebice.

    >zjazd na Jelenią Górę (dwie opcje do wyboru - bliżej Wrocławia lub
    >bliżej Legnicy).

    Mimo wszystko polecam przez Strzegom i Bolkow.
    Warto zapamietac nazwe "Lubawka" - przyda sie na S8 i A4 :-)

> [...]
    >standardowo 8 (dawna Gierkówka to już w większości ekspresówka, a
    >potem na długo przed Oleśnicą już znowu ekspres/autostrada).

    Niestety - pomiedzy ciagle zostalo ze 120 km, ktorych bezstresowe
    pokonanie zajmie ponad 2h, a dla wielu osob w ogole nie bedzie mozliwe
    :-)

    > Od Wrocławia tak samo jak wyżej. Czas przejazdu Warszawa-Wrocław od
    > 4,5 do 6,5 godziny w zależności jak trafisz.

    Nie wiem jak z korkami w Warszawie, ale ta trasa tez jest IMO dosc
    przewidywalna, i tak szerokie roznice zaleza bardziej od odpowrnosci
    osobnika niz trafienia :-)
    Remonty sie skonczyly, jak kto lubi szybko to 6.5h tylko w
    nadzwyczajnych warunkach typu zamiec sniezna, jak kto lubi
    bezstresowo, to 4.5h na pewno nie wykreci :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-09-03 19:20:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości grup
    >Tak jak mi ktoś kiedyś polecił z Wrocławia -> Oleśnica -> Warta ->
    >Poddębice (czy to w odwrotnej kolejności szło) -> A2 -> Warszawa
    >A z obwodnicy Wrocławia na A4 kierunek Legnica i zjechać na Strzegom

    Z obwodnicy Wroclawia kierunek Lubawka, bo Legnica to moze tylko na
    manowce wyprowadzic
    (skret w DK94)

    J.

  • 7. Data: 2013-09-03 19:34:21
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-09-03 19:20, J.F pisze:
    > Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości grup
    >
    > Z obwodnicy Wroclawia kierunek Lubawka, bo Legnica to moze tylko na
> [...]

    chyba nawet Jędrzychwice, ale pomyślałem że pewnie i tak zerknie na mapę
    przed wyjazdem i Jędrzychowic się nie doszuka...

    aha, jak dobrze pamiętam to tą trasą z Warszawy do Wrocławia leciałem
    3,5h (z al. Stanów Zj. do obrzeża Wrocławia) - ale na autostradzie
    przycisnąłem.
    No i bezpłatna była, ale chyba jeszcze jest?
    A w grudniu mają ponoć otworzyć S8 gdzieś za Kępno, może warto będzie
    zmienić przyzwyczajenia.

    Łukasz

  • 8. Data: 2013-09-03 23:24:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Sep 2013 19:34:21 +0200, ddddddd napisał(a):

    > chyba nawet Jędrzychwice, ale pomyślałem że pewnie i tak zerknie na mapę
    > przed wyjazdem i Jędrzychowic się nie doszuka...

    AOW to DK5 i DK8, a one nie prowadza do Jedrzychowic, tylko do Kudowy
    i Lubawki :-)

    No dobra, przesadzam, czasem podaja i Jedrzychowice :-)
    Ale nie mysl ze jakas Legnice wymienia :-)

    http://jfox.republika.pl/moto/aow/aow01.jpg
    http://jfox.republika.pl/moto/aow/aow02.jpg
    http://jfox.republika.pl/moto/aow/aow03.jpg
    http://jfox.republika.pl/moto/aow/aow04.jpg
    http://jfox.republika.pl/moto/aow/aow07.jpg
    http://jfox.republika.pl/moto/aow/aow08.jpg
    http://jfox.republika.pl/moto/aow/aow14.jpg
    http://jfox.republika.pl/moto/aow/aow15.jpg

    > aha, jak dobrze pamiętam to tą trasą z Warszawy do Wrocławia leciałem
    > 3,5h (z al. Stanów Zj. do obrzeża Wrocławia) - ale na autostradzie
    > przycisnąłem.
    > No i bezpłatna była, ale chyba jeszcze jest?

    Na razie tylko pare zl na jednym odcinku.

    > A w grudniu mają ponoć otworzyć S8 gdzieś za Kępno, może warto będzie
    > zmienić przyzwyczajenia.

    Malo. Nadal sporo zostanie kiepskiej.
    Ta droga przez Warte ma jedna zalete - tirow tam nie ma.
    Droga kiepska, ale srednia przyzwoita.

    J.