  • 51. Data: 2010-11-02 11:45:13
    Temat: Re: 1 kabel -problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4ccff761$1@news.home.net.pl...

    > bez miernika ciężko.
    > dałem Ci link do regulowanego.
    > tylko dalej nie rozumiem co Ci to da

    Do jednego kabla, który idzie bezpośrednio do gniazda na górze wrzucę sygnał
    z jednego konwertera i 1/5 sygnału z anteny naziemnej.
    Dzięki temu drugi kabel, idący na parter dostanie niezależny sygnał sat z
    drugiego konwertera i 4/5 sygnału z naziemnej - taki sygnał jest na dziś
    jest wystarczający, a nie chciałbym żeby to się pogorszyło.

  • 52. Data: 2010-11-02 12:21:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 12:45, Cavallino pisze:
> [...]
    > z drugiego konwertera i 4/5 sygnału z naziemnej - taki sygnał jest na
    > dziś jest wystarczający, a nie chciałbym żeby to się pogorszyło.

    ah te Twoje ułamki ;-)

    zastosuj aktywny rozgałeźnik
    http://www.dipol.com.pl/rozgaleznik_antenowy_aktywny
    _ara_1-4_f_B1215.htm

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 53. Data: 2010-11-02 12:32:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ah te Twoje ułamki ;-)
    >
    > zastosuj aktywny rozgałeźnik

    Gdzie?
    Na dachu nie ma takiej opcji - a właśnie tam musiałbym dokonać cudowania z
    podziałem sygnału z naziemnej na dwa kable.

    A jeśli nie dzieliłbym naziemnej na dwa kable na dachu, to wystarcza mi to
    co mam, z tą różnicą że zamiast aktywnego rozgałęźnika mam wzmacniacz
    sygnału+pasywny.

  • 54. Data: 2010-11-02 12:51:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 13:32, Cavallino pisze:
    > Gdzie?

    w domu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 55. Data: 2010-11-02 12:54:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > w domu

    W domu nie potrzebuję nic ponad to co mam.