  • 1. Data: 2012-03-22 12:18:26
    Temat: >1 monitor DVI z laptopem np. Axago - ADG-HA USB2.0
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Witam,

    Przydałaby mi się możliwość podłączenia 2 monitorów 1920x1200 do
    notebooka. Oczywiście sam komputer jest "ograniczony" portowo. Ze
    stacji dokującej mam aktualnie wyprowadzony jeden DVI-D do monitora.
    Były kiedyś koncepcje zewnętrznych kart graficznych (chyba podłączanych
    przez adapter PCI-Ex) ale zdaje się że nie chwyciła.

    Znalazłem w necie informacje o Axago - ADG-HA USB2.0. Czy ktoś używał
    takiego urządzenia? Jak sprawdza się w życiu? A może są inne alternatywy?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-03-22 12:32:21
    Temat: Re: >1 monitor DVI z laptopem np. Axago - ADG-HA USB2.0
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Piotr Rezmer nabazgrał(a):

> [...]
    > Znalazłem w necie informacje o Axago - ADG-HA USB2.0. Czy ktoś używał
    > takiego urządzenia? Jak sprawdza się w życiu? A może są inne alternatywy?

    DVI + HDMI o ile jest bo mało danych podałeś ...

  • 3. Data: 2012-03-22 12:35:27
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Chris pisze:
    > Piotr Rezmer nabazgrał(a):

    > DVI + HDMI o ile jest bo mało danych podałeś ...

    HDMI nie mam, maszyna to toshiba tecra S11-H + stacja dokująca
    wyposażona w DSUB i DVI. A DSUBa z wiadomych powodów nie chcę używać.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2012-03-22 12:37:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Piotr Rezmer nabazgrał(a):

    > HDMI nie mam, maszyna to toshiba tecra S11-H + stacja dokująca wyposażona
    > w DSUB i DVI. A DSUBa z wiadomych powodów nie chcę używać.

    Why ?? przy okazji to DVI masz analogowe czy cyfrowe ?

  • 5. Data: 2012-03-22 12:42:01
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Chris pisze:
    > Piotr Rezmer nabazgrał(a):

    > Why ?? przy okazji to DVI masz analogowe czy cyfrowe ?

    DVI-D. A DSUB będzie oznaczał problemy z ostrością, zakłócenia z kabla
    itd (mam na myśli rozdzielczość 1920 x 1200). Niby można z tym żyć ale
    wolałby nie :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2012-03-22 13:33:33
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-22 12:42, Piotr Rezmer pisze:

    > DVI-D. A DSUB będzie oznaczał problemy z ostrością, zakłócenia z kabla
    > itd (mam na myśli rozdzielczość 1920 x 1200). Niby można z tym żyć ale
    > wolałby nie :)

    problemy z ostrością ? zakłócenia z kabla ? (dobrze że mój kabel o nich
    nie wie)

  • 7. Data: 2012-03-22 14:06:37
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    boxfish nabazgrał(a):

    > problemy z ostrością ? zakłócenia z kabla ? (dobrze że mój kabel o nich
    > nie wie)

    Bo to taki fajny mit :)

  • 8. Data: 2012-03-22 15:39:26
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.03.2012 13:33, boxfish pisze:

    > problemy z ostrością ? zakłócenia z kabla ? (dobrze że mój kabel o nich
    > nie wie)

    Mój wie. O problemach z ostrością i mrugającym czarnym tle.

    p. m.

  • 9. Data: 2012-03-22 15:42:41
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    m nabazgrał(a):

    > Mój wie. O problemach z ostrością i mrugającym czarnym tle.

    To zmień kabel :)

  • 10. Data: 2012-03-23 00:48:51
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.03.2012 15:42, Chris pisze:
    > m nabazgrał(a):

    > To zmień kabel :)

    Zmieniłem. Nie pomogło. Zmieniłem jeszcze raz , na DVI - pomogło :).

    p. m.