  • 1. Data: 2012-03-22 14:46:16
    Temat: Vista Home Premium na laptopie
    Od: <MW>

    Mam sony vaio z listopada 2008 roku, które bezproblemowo służyło aż do
    teraz - głównie do oglądania filmów na płytkach BR, serfowania i pisania
    pism, tudzież małej obróbki zdjęcia czy jakiegoś arkusza w excellu - od
    czasu do czasu. Wszystko legalne, kupiłem office w wersji home, żeby nie
    piracić, reszta softu to też programy płatne, albo freeware. Po zakupie
    laptoka zrobiłem płytki recovery (dwa razy na różnych nośnikach) żeby można
    było odtworzyć system.

    No i po trzech latach z hakiem zdechł był dysk. Kupiłem nowy, wsadziłem -
    ale jak się okazało, przy próbie odtwarzania pojawia się error (bez żadnego
    opisu!) i próba przywrócenia fabrycznego stanu spełza na niczym. Laptok
    rozebrałem, przeczyściłem, przedmuchałem, zapuściłem testujące programy -
    niczego nie znalazły poza uszkodzonym dyskiem. Pożyczyłem zatem nośnik z
    vistą home premium (taka sama jak preinstalowana) i zainstalowałem od nowa
    cały system - numer z naklejki wszedł bez problemu, jednak kilka dni po
    instalacji i skonfugurowaniu oraz po pobraniu wszystkich aktualizacji,
    zaczął mi krzyczeć, że numer produktu nie umożliwia aktywacji. Pogieło ich
    czy jak? Numeru nie wykorzystywałem nigdy do innch instalacji, nikomu
    laptopa nie pożyczałem itd.

    Pytanie - jak zmusić go do współpracy? Kontakt telefoniczny z microsyfem
    wystarczy?

    --
    MW

  • 2. Data: 2012-03-22 15:01:24
    Temat: Re: Vista Home Premium na laptopie
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 22/03/2012 13:46, MW wrote:

> [...]
    > nigdy do innch instalacji, nikomu laptopa nie pożyczałem itd.
    >
    > Pytanie - jak zmusić go do współpracy? Kontakt telefoniczny z microsyfem

    NTG - to raczej rzecz na grupę Windowsową; w takich sytuacjach MS jest
    okey, nie robią problemów.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-03-22 15:13:16
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    MW nabazgrał(a):

    > Pytanie - jak zmusić go do współpracy? Kontakt telefoniczny z microsyfem
    > wystarczy?

    Produkt SONY wymaga wersji systemu SONY a ty masz pewnie zwykłą OEM.

  • 4. Data: 2012-03-22 15:19:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

    > MW nabazgrał(a):
    > Produkt SONY wymaga wersji systemu SONY a ty masz pewnie zwykłą OEM.

    http://www.mydigitallife.info/oem-certificates-of-de
    ll-hp-lenovo-asus-acer-and-sony-for-windows-vista-ac
    tivation-crack/

  • 5. Data: 2012-03-22 15:27:01
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 22/03/2012 14:13, Chris wrote:
    > MW nabazgrał(a):

    > Produkt SONY wymaga wersji systemu SONY a ty masz pewnie zwykłą OEM.

    Kto Ci tak powiedział, że wymaga?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2012-03-22 15:37:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > Kto Ci tak powiedział, że wymaga?

    MS :P dokształć się :)

  • 7. Data: 2012-03-22 15:46:15
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 22/03/2012 14:37, Chris wrote:
    > DooMiniK nabazgrał(a):

    > MS :P dokształć się :)

    Rozwiń temat - jednym słowem uważasz, że
    nie można zainstalować na komputerze Windows Vista,
    jak kupiłeś go w sklepie a nie dostarczył
    go SONY?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-03-22 15:56:56
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > Rozwiń temat - jednym słowem uważasz, że
    > nie można zainstalować na komputerze Windows Vista,
    > jak kupiłeś go w sklepie a nie dostarczył
    > go SONY?

    Można o ile nie używasz numeru seryjnego z naklejki na laptopie a w temacie
    pierwszego posta było że s/n poszedł z laptopa.

  • 9. Data: 2012-03-22 16:12:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <MW> napisał:

    > Kontakt telefoniczny z microsyfem wystarczy?

    Nie. Trzeba się tam udać osobiście, na wszelki wypadek naciągając kondona na
    łeb, żeby "microsyfu" nie załapać.

    JoteR

  • 10. Data: 2012-03-22 16:16:34
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 22/03/2012 14:56, Chris wrote:
    > DooMiniK nabazgrał(a):

    > Można o ile nie używasz numeru seryjnego z naklejki na laptopie a w
    > temacie pierwszego posta było że s/n poszedł z laptopa.

    Hmmm - no to po co by była płytka od SONY? Po to jest płytka
    od SONY, HP, czy innego Della, żeby żadnego kodu z naklejki
    nie podawać.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel