  • 1. Data: 2010-05-13 12:17:19
    Temat: 100 tys przebiegu - dużo?
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Witam

    Czy 100 tys przebiegu dla 5 letniego Citroena c4 to dużo?

    pozdr.
    P.

  • 2. Data: 2010-05-13 12:18:04
    Temat: Re: 100 tys przebiegu - dużo?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    P. pisze:
    > Witam
    >
    > Czy 100 tys przebiegu dla 5 letniego Citroena c4 to dużo?

    W normie. Zakładając, że auto polskosalonowe.
    Jeśli sprowadzany i do tego napędzany klekotem, to imho mało. Za mało.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-05-13 12:20:35
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P. pisze:
    > Witam
    >
    > Czy 100 tys przebiegu dla 5 letniego Citroena c4 to dużo?

    bardzo dziwne pytanie, przebieg podejrzanie niski, ale faktycznie ktoś
    mało jeździł. Ja tyle to w 1.5 roku robie.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-05-13 12:21:02
    Od: "P." <g...@o...pl>

    > W normie. Zakładając, że auto polskosalonowe.
    > Jeśli sprowadzany i do tego napędzany klekotem, to imho mało. Za mało.

    "polskie", 1.6 benzyna

    pozdr.
    P.

  • 5. Data: 2010-05-13 12:23:12
    Od: "P." <g...@o...pl>

    > bardzo dziwne pytanie, przebieg podejrzanie niski, ale faktycznie ktoś
    > mało jeździł. Ja tyle to w 1.5 roku robie.

    100 tys to mało? Ogólnie chodzi nie o wiarygodnośc sprzedającego tylko czy
    taki przebieg nie wiąże się ze złym stanem/zużyciem auta (tak ogólnie dla
    tego modelu)

    pozdr.
    P.

  • 6. Data: 2010-05-13 12:24:17
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-05-13 12:20, krzysiek82 pisze:

    > bardzo dziwne pytanie, przebieg podejrzanie niski, ale faktycznie ktoś
    > mało jeździł. Ja tyle to w 1.5 roku robie.

    Heh, a ja robie jakies 9tys rocznie :) i na pewno bedzie problem ze
    sprzedaza auta. Nikt mi w taki przebieg nie uwierzy :)

    --
    jarek

  • 7. Data: 2010-05-13 12:24:40
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-13 12:20, krzysiek82 wrote:

    > bardzo dziwne pytanie, przebieg podejrzanie niski, ale faktycznie ktoś
    > mało jeździł. Ja tyle to w 1.5 roku robie.

    100 000 / 547 dni = średnio 180 km dziennie - albo jeździsz taksówką,
    albo rozwozisz paczki, albo zwyczajnie zmyślasz.

  • 8. Data: 2010-05-13 12:26:27
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > bardzo dziwne pytanie, przebieg podejrzanie niski, ale faktycznie ktoś
    > mało jeździł. Ja tyle to w 1.5 roku robie.

    A moej 4-letnie auto ma dopiero 62 tys. km :)

  • 9. Data: 2010-05-13 12:26:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    krzysiek82 pisze:

    > bardzo dziwne pytanie, przebieg podejrzanie niski, ale faktycznie ktoś
    > mało jeździł. Ja tyle to w 1.5 roku robie.

    A ja tyle robię w 8-12 lat. Więc w buty sobie wsadź mierzenie wszystkich
    swoją miarą.

  • 10. Data: 2010-05-13 12:28:47
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik P. napisał:

    > Witam
    >
    > Czy 100 tys przebiegu dla 5 letniego Citroena c4 to dużo?
    Ato faktyczny przebieg czy po retuszu? :-)
    Wg mnie jesli auto nie zrobilo calego przebiegu glownie po miescie to powinno byc OK
    ale jak bylo
    tluczone np. po Wrocku lub innym dziurolandzie to moze byc nieciekawie.
    Niedawno pisalem o C4 2.0 benzyna znajomego i on juz nie chce tego auta choc to
    wersja full wypas,
    pada elektryka, rdzewieje klapa i blotniki(auto bezwypadkowe), padly juz xenony a
    auto ma niecale 4
    lata i okolo 70kkm, jest salonowe, obecnie cos zaczyna stukac w zawiasie a auto jedi
    po raczej
    dobrych drogach :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde