  • 1. Data: 2012-11-18 17:19:42
    Temat: 10pkt, koniec małpich wygłupów policji - od kiedy?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Od kiedy ma obowiązywać przepis o maksymalnie 10 pkt. podczas jednej
    "kontroli" ?

    --
    pozdr.

  • 2. Data: 2012-11-18 17:32:26
    Od: tÎż

    DoQ wrote:

    > Od kiedy ma obowiązywać przepis o maksymalnie 10 pkt. podczas jednej
    > "kontroli" ?

    Chyba od 1 stycznia. Nareszcie. W dodatku po uzbieraniu limitu będzie
    tylko jakiś kurs (za pierwszym razem).

    Do tego AR i wreszcie będzie można spokojnie jeździć w tym kraju. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-11-18 20:23:01
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-18 17:32, t? pisze:

    > Chyba od 1 stycznia. Nareszcie. W dodatku po uzbieraniu limitu będzie
    > tylko jakiś kurs (za pierwszym razem).

    ta i ponoć po tym kursie możesz zebrać 24pkt w 5 lat...
    tak przynajmniej mówili kilka miesięcy temu jak byłem dokupić 6 punktów

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-11-18 21:13:51
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 2012-11-18 17:19, DoQ pisze:

    > Od kiedy ma obowiązywać przepis o maksymalnie 10 pkt. podczas jednej
    > "kontroli" ?

    Super. Teraz moga mnie w papke cmoknąć:)

  • 5. Data: 2012-11-18 21:27:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-18 21:13, Tomek pisze:

    > Super. Teraz moga mnie w papke cmoknąć:)

    Czyli co, w przypadku niezatrzymania się do kontroli można ryzykować
    ucieczkę a w przypadku niepowodzenia 10pk 500zł?

    Lewis

  • 6. Data: 2012-11-18 22:21:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2012 20:23:01 +0100, dddddd napisał(a):

    > ta i ponoć po tym kursie możesz zebrać 24pkt w 5 lat...
    > tak przynajmniej mówili kilka miesięcy temu jak byłem dokupić 6 punktów

    Teraz obowiazuje nie tylko PORD, ale tez ustawa o kierujacych pojazdami
    0151

    Warto poczytac, bo pare rzeczy sie zmienilo,

    J.

  • 7. Data: 2012-11-19 07:55:43
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    > Super. Teraz moga mnie w papke cmoknąć:)

    a ja jedyny przepis jaki łamię to ograniczenie prędkości (przynajmniej
    staram się), ale widać bardziej będzie się opłacało zacząć na ciągłej
    wyprzedzać bo to tyle samo punktów będzie...

    Lukasz

  • 8. Data: 2012-11-19 10:02:45
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Od kiedy ma obowiązywać przepis o maksymalnie 10 pkt. podczas jednej
    > "kontroli" ?

    Rostowskiemu nie zgadza się zaplanowana kasa z przychodów z mandatów więc
    wpadli chłopaki na pomysł aby zamiast zabierać prawko i tym samym odsuwać
    złych kierowców od kierownicy, zostawiać tych "złych" kierowców w obiegu bo
    pewne jest że znów kiedyś zostaną ukarani i zapłacą kolejne mandaty.

    Marek