  • 1. Data: 2015-08-31 11:38:05
    Temat: 125/50
    Od: tomko39 <tomko1@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam,

    Mam problem ponieważ nie wiem czy lepiej jeździć 125 bez prawka czy 125
    zarejestrowaną na 50. Jakie konsekwencje wiążą się z tymi obiema opcjami ?
    Proszę o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1"

  • 2. Data: 2015-08-31 15:10:52
    Temat: Re: 125/50
    Od: masti <g...@t...hell>

    tomko39 wrote:

> [...]
    > zarejestrowaną na 50. Jakie konsekwencje wiążą się z tymi obiema opcjami ?
    > Proszę o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1"

    przeczytaj przepisy i zdaj A1

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2015-08-31 15:23:17
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2015-08-31 o 11:38, tomko39 pisze:
> [...]
    > zarejestrowaną na 50. Jakie konsekwencje wiążą się z tymi obiema opcjami
    > ? Proszę o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1"

    Czy to jest 125 czy 50 jak nie masz uprawnień, to 500 zł.
    Jak spowodujesz wypadek z własnej winy, to ubezpieczyciel puści cię w
    skarpetach. Jak będzie przy tym trwałe kalectwo, to do końca życia
    będziesz chodził w skarpetach.

  • 4. Data: 2015-08-31 22:57:42
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    >Użytkownik "tomko39" napisał w wiadomości grup
    py.scigacz.pl...
> [...]
    >zarejestrowaną na 50. Jakie konsekwencje wiążą się z tymi obiema opcjami ?
    >Proszę o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1"

    Nie licz na to, że policjanci nie zorientują się, że jedziesz 125-tką, a nie
    50-tką. Pomijając prędkość, różnice dosłownie słychać, a oni są na to
    wyczuleni.
    Wtedy oprócz konsekwencji za brak prawa jazdy zostanie Ci zatrzymany dowód
    rejestracyjny z zakazem kontynuowania jazdy, zostanie też powiadomiony UFG i
    zapłacisz coś ok. 3000zł kary za brak OC na motocykl.

  • 5. Data: 2015-09-01 11:21:56
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Artur Gatty <b...@b...maila.com> wrote:

    > Wtedy oprócz konsekwencji za brak prawa jazdy zostanie Ci zatrzymany dowód
    > rejestracyjny z zakazem kontynuowania jazdy, zostanie też powiadomiony UFG i
    > zapłacisz coś ok. 3000zł kary za brak OC na motocykl.

    W sumie ciekawe czy dowalą jeszcze zarzut za fałszowanie dokumentów.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 6. Data: 2015-09-01 11:22:28
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    tomko39 <tomko1@_nospam_onet.pl> wrote:

    > Mam problem ponieważ nie wiem czy lepiej jeździć 125 bez prawka czy 125
    > zarejestrowaną na 50. Jakie konsekwencje wiążą się z tymi obiema opcjami ?
    > Proszę o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1"

    Pomyliły Ci się "forumy"...

  • 7. Data: 2015-09-01 11:38:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > zarejestrowaną na 50. Jakie konsekwencje wiążą się z tymi obiema opcjami
    > ? Proszę o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1"

    Nie słuchaj tych straszących tutaj. Śmiało jeździj, ale przerób od razu
    500 na 50. 125 to już trochę obciach.

    --
    MN

  • 8. Data: 2015-09-01 14:54:55
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    Użytkownik "Gof" napisał w wiadomości grup

    Artur Gatty <b...@b...maila.com> wrote:

    >W sumie ciekawe czy dowalą jeszcze zarzut za fałszowanie dokumentów.

    To przeważnie jest mało wyrafinowany przekręt, bez fałszowania dokumentów.
    Dokumenty są od innego pojazdu, tzn. jedzie 125-tką, a okazuje papiery od
    50-tki albo też jest zrobiony swap silnika z 50 na 125.
    Uda się pod warunkiem, że policjanci będą mało rozgarnięci. Obecnie rzadko w
    drogówce się tacy trafiają.
    Ja znam człowieka, który przełożył silnik w skuterze ze 125ccm na 300ccm i
    podczas kontroli miśki się zorientowały, a co tu mówić o 50-tce, którą po
    uruchomieniu od razu słychać.

  • 9. Data: 2015-09-05 20:08:53
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 11:38, Marcin N pisze:

    > Nie słuchaj tych straszących tutaj. Śmiało jeździj, ale przerób od razu
    > 500 na 50. 125 to już trochę obciach.

    Nie ma takiej formy "jeździj" jest jeźdź :P
    Litr, najmniej litr! od r1!

    --
    Pozdr!
    Rogal