  • 1. Data: 2015-08-29 00:34:20
    Temat: jaka szybka do kasku
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    jaka szybka do kasku tego typu
    http://zapytaj.onet.pl/Category/018,005/2,29079178,J
    aka_szybka_do_kasku_tego_typu.html

  • 2. Data: 2015-09-01 00:10:19
    Temat: Re: jaka szybka do kasku
    Od: a...@w...pl

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 00:34:21 UTC+2 użytkownik qba12123 napisał:
    > jaka szybka do kasku tego typu
    > http://zapytaj.onet.pl/Category/018,005/2,29079178,J
    aka_szybka_do_kasku_tego_typu.html

    Faktycznie, jakiś wyjątkowy kretyn tam napisał coś, co nazwał pytaniem. Ale nie
    powinieneś się tak z niego nabijać, debil jest nieszczęściem dla rodziny i należy
    współczuć rodzinie. Bo on jest i tak uśmiechnięty, nie zdaje sobie sprawy ze swej
    ułomności.
    --
    Akarm

  • 3. Data: 2015-09-01 18:08:50
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    a...@w...pl napisal

> [...]

    należy współczuć rodzinie. Bo on jest i tak uśmiechnięty, nie zdaje sobie
    zamknij pape jebany leszczu po prostu pytam bo każdy kask ma inny
    mechanizm a chciałemn zamówić przez allegro szybke i poprostu
    niewiedziałem jaką niedojebany lamusie

  • 4. Data: 2015-09-01 18:21:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    qba12123 wrote:

    > zamknij pape jebany leszczu po prostu pytam bo każdy kask ma inny
    > mechanizm a chciałemn zamówić przez allegro szybke i poprostu
    > niewiedziałem jaką niedojebany lamusie

    mocne słowa jak na 12-latka

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2015-09-02 18:28:54
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    masti napisal

    > mocne słowa jak na 12-latka

    jak już coś to nie mam 12 lat tylko 17 więc jak nie wiesz to sie nie
    odzywaj

  • 6. Data: 2015-09-02 19:32:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    qba12123 wrote:

    > masti napisal

    > jak już coś to nie mam 12 lat tylko 17 więc jak nie wiesz to sie nie
    > odzywaj

    to zachowuj się jak 17 latek a nie przedszkolak

  • 7. Data: 2015-09-02 20:06:12
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 02.09.2015 o 19:32, masti pisze:

    > to zachowuj się jak 17 latek a nie przedszkolak

    w dzisiejszych czasach już 6 latki nie chodzą do przedszkola ;)

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 8. Data: 2015-09-02 20:20:45
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    masti napisal

    > to zachowuj się jak 17 latek a nie przedszkolak
    zachowuje sie a pozatym przedszkolak nie pytałby o kask wiec pomyśl
    logicznie

  • 9. Data: 2015-09-02 20:28:22
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    Arni napisal

    > w dzisiejszych czasach już 6 latki nie chodzą do przedszkola ;)
    dzieki za rade

  • 10. Data: 2015-09-03 18:04:55
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 02.09.2015 o 20:28, qba12123 pisze:

    > dzieki za rade

    a to była rada?