  • 1. Data: 2014-06-05 19:13:26
    Temat: naprawa!!! pomocy!
    Od: czarnomag <czarek111-9@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam :D mam problem z przyciskiem od trąbki w moim enduro, a mianowicie
    jest nadłamany przez co nie zawsze działa. Problem w tym,, że nie wiem,
    czy próbować to sklejać, czy trzeba kupić np. taki przycisk, a jeśli kupić
    to gdzie.
    Niżej daje linki ze zdjęciami:
    http://screenshooter.net/6983654/ilnkphr
    http://screenshooter.net/6983654/nwpnwvc

    Liczę na szybką odpowiedź i z góry dzięki :D

  • 2. Data: 2014-06-05 19:54:30
    Temat: Re: naprawa!!! pomocy!
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    czarnomag pisze:
    > Witam :D mam problem z przyciskiem od trąbki w moim enduro, a mianowicie
    > jest nadłamany przez co nie zawsze działa. Problem w tym,, że nie wiem,
    > czy próbować to sklejać, czy trzeba kupić np. taki przycisk,

    Kupić, klejony będzie się rozpadać. A gdzie kupić? Najlepiej dowiedz się
    kto jest producentem motocykla i jaki to jest model. Może być podpowiedź
    gdzieś na baku albo boczkach. Wtedy możesz poszukać w internecie fiszek
    do tego modelu i znaleźć numer części zamiennej.

    Wtedy w wyszukiwarkę google (www.google.pl) albo podobną, wpiszesz ten
    numer i dowiesz się gdzie można go kupić.
    Daj znać jak Ci poszło.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-06-05 20:13:18
    Od: czarnomag <czarek111-9@_NOSPAM_o2.pl>

    ok, ale mam pytanie jeszcze jedno w związku z tym :D wiesz może ile to
    może kosztować??

    motor to mbk-50 x-limit jeśli o to chodzi

  • 4. Data: 2014-06-05 20:18:26
    Od: czarnomag <czarek111-9@_NOSPAM_o2.pl>

    czarnomag napisal

> [...]
    > może kosztować??

    > motor to mbk-50 x-limit jeśli o to chodzi

    I czy muszę wymienić sam przycisk czy całość?
    http://screenshooter.net/6983654/drigchs
    http://screenshooter.net/6983654/guvlqwo

  • 5. Data: 2014-06-05 21:22:31
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    czarnomag pisze:

> [...]

    Czy to nie coś takiego?:
    http://www.ridewill.it/p/en/rms-246110030-signal-lam
    ps-switch-sx-yamaha-mbk/28692/

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2014-06-05 21:37:50
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    czarnomag pisze:

> [...]

    Wygląda na to, że jest to odpowiednik popularnej Yamahy DT50. Poszukaj
    pod tym kątem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-06-07 15:53:08
    Od: czarnomag <czarek111-9@_NOSPAM_o2.pl>

    Piotr Rezmer napisal

    > Czy to nie coś takiego?:

    http://www.ridewill.it/p/en/rms-246110030-signal-lam
    ps-switch-sx-yamaha-mbk/28692/

    tamte raczej nie, bo ja potrzebuje jeszcze na kierunek, a tamte chyba nie
    mają kierunków
    A jak myślicie, to by było dobre??
    http://sklep.motor-land.com.pl/p-19902-przelacznik-k
    ierunkowskazow-yamaha-mbk-booster-bw-s/