  • 1. Data: 2015-02-11 13:46:21
    Temat: 195 km/h przez centrum miasta
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Ja bym prawo jazdy zabrał dożywotnio plus konfiskata pojazdu. Bez litości.
    Tu filmik:
    https://www.youtube.com/watch?v=4F-BnwMJhXo
    Jacek

  • 2. Data: 2015-02-11 14:22:27
    Temat: Re: 195 km/h przez centrum miasta
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-02-11 o 13:46, Jacek pisze:
    > Ja bym prawo jazdy zabrał dożywotnio plus konfiskata pojazdu. Bez litości.
    > Tu filmik:
    > https://www.youtube.com/watch?v=4F-BnwMJhXo
    > Jacek

    Oni mogą nawet nie mieć prawa jazdy.;)

  • 3. Data: 2015-02-11 14:45:11
    Od: fifak <f...@g...com>

    W dniu 2015-02-11 o 13:46, Jacek pisze:
    > Ja bym prawo jazdy zabrał dożywotnio plus konfiskata pojazdu. Bez litości.
> [...]

    od razu strzelać najlepiej rakietami przeciwlotniczymi

  • 4. Data: 2015-02-11 15:06:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2015 14:45:11 +0100, fifak napisał(a):

    > od razu strzelać najlepiej rakietami przeciwlotniczymi

    Bez przesady. Są już wynalezione kolczatki i takie tam. Jak się dureń
    rozbije bo rozerwie opony to i lepiej, bo nie trzeba będzie konfiskować
    bryki :) A jak się zabije to podwójnie lepiej, bo więcej nie wsiądzie :)
    A w ogóle to mendy do partolu czy na tajniaków i szukać delikwenta
    wywiadowczo, zamiast pierdzieć w stołki w komendzie.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 5. Data: 2015-02-11 15:13:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A w ogóle to mendy do partolu czy na tajniaków i szukać delikwenta
    > wywiadowczo, zamiast pierdzieć w stołki w komendzie.

    Ja też nie oglądałem filmu, ale za karę to kazałbym im całą drogę wrócić na
    biegu wstecznym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-02-11 15:30:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-02-11 13:46, Jacek wrote:
    > Ja bym prawo jazdy zabrał dożywotnio plus konfiskata pojazdu. Bez litości.
    > Tu filmik:
    > https://www.youtube.com/watch?v=4F-BnwMJhXo
    > Jacek

    Udało Ci się :)))

    Off-topic: czy może mi ktoś wytłumaczyć, o co chodzi z tym obrzucaniem
    się gównem w komentarzach do filmiku na Youtube, wzmiankami o Reddit i
    oskarżeniami o trolling?

    Piotr

  • 7. Data: 2015-02-11 19:13:08
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 11/02/15 15:13, yabba wrote:
    > Ja też nie oglądałem filmu

    to obejrzyj, do jasnej anielki

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2015-02-11 20:15:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości
    On 11/02/15 15:13, yabba wrote:
    >to obejrzyj, do jasnej anielki

    Hm, a wyprzedzanie na przejsciu tam bylo ?

    J.

  • 9. Data: 2015-02-11 20:28:26
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Jacek" wrote in message news:mbfiuu$h6h$1@node1.news.atman.pl...

    > Ja bym prawo jazdy zabrał dożywotnio plus konfiskata pojazdu. Bez litości.

    Przebijam:

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/XAHnkoQrVMO3R9
    zEoR90ytMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    ;-)

    --
    Axel

  • 10. Data: 2015-02-11 22:08:05
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ja bym prawo jazdy zabrał dożywotnio plus konfiskata pojazdu. Bez litości.
    > Tu filmik:
    > https://www.youtube.com/watch?v=4F-BnwMJhXo

    Cicho, bo Galas wymysli zaraz progi, tfu, siatki zwalniajace i
    sygnalizacje swietlna dla tych wyzej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa