  • 1. Data: 2015-02-10 21:28:00
    Temat: Chciałem zgłosić...
    Od: <3...@6...212800.invalid> (Tom N)

    <http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Traktory-nie
    -wjada-do-Warszawy-Policja-zapowiedziala-kontrole,wi
    d,17249533,wiadomosc.html?ticaid=11451e>

    "Traktory protestujących rolników nie wjadą do Warszawy i nie sparaliżują
    miasta. Rolnicy zostawią swoje pojazdy na przedmieściach, a pod Ministerstwo
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Rolnictwa pojadą autokarami. Mariusz Mrozek, rzecznik Komendy Stołecznej
    Policji przekazał mediom, że taką formę manifestacji ustalono podczas
    spotkania z organizatorami zapowiadanego na środę protestu."

    Możnaby sukces odtrąbić...

    "Jeszcze po południu zapowiadano, że z Podlasia i Mazowsza w kierunku
    Warszawy wyruszą setki traktorów i innych rolniczych maszyn. Pojazdy miały
    wjechać do centrum miasta. Policja zapowiedziała jednak, że jeśli rolnicy
    spełnią swoje groźby, to powinni przygotować niezbędne dokumenty. Policja
    miała sprawdzać, czy ciągniki są zarejestrowane oraz mają opłaconą składkę
    OC. "

    No tak, w zamian za odstąpienie od ustawowych obowiązków wynegocjowali:

    "Policja zaproponowała, by autokary z rolnikami dojechały na plac Trzech
    Krzyży. Jeden z pasów ruchu ulicy Książęcej na Powiślu zostanie zamieniony
    na parking. W związku z tym należy w tym miejscu spodziewać się utrudnień w
    ruchu."

    Jak na rzeczone przedmieścia DC (no chyba, że chodzi o Mławę i inne
    dzielnice Warszawy) dojedzie traktor jeden z drugim, i trzysetnym, bo że
    przez pola to wątpię, żeby do autokaru się gieroje przesiedli...

    No i dlaczego, jeżeli dzieci mają na wakacje jechać, to kontrola od rana do
    południa trwa? Czy rolnicy nie zasługują na rzetelną kontrolę autokarów,
    gorsi są jacyś?

    Chciałbym donieść, że policja nie zamierza...

    "Rolniczy protest ma rozpocząć się o 13.00. Będą go zabezpieczać dodatkowe
    siły policji."

    Aaaaaa, do południa kontrola, a po 13 do "żłobka"...

    Nic nie rozumiem z tego ;P

    Bez fiuta :O

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2015-02-10 21:39:55
    Temat: Re: Chciałem zgłosić...
    Od: masti <g...@t...hell>

    3...@6...212800.invalid wrote:

> [...]
    > Policji przekazał mediom, że taką formę manifestacji ustalono podczas
    > spotkania z organizatorami zapowiadanego na środę protestu."

    bo nie zgłosili demonstracji więc traktory nie mogłyby wjechać do
    Warszawy bo mają zakaz :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-02-10 21:57:56
    Od: <5...@5...215756.invalid> (Tom N)

    masti w

    -wjada-do-Warszawy-Policja-zapowiedziala-kontrole,wi
    d,17249533,wiadomosc.html?ticaid=11451e>

    > bo nie zgłosili demonstracji więc traktory nie mogłyby wjechać do
    > Warszawy bo mają zakaz :)

    Żeby dojechać do miejsc ze znakiem zakazu ruchu traktorów, to trzeba "kilka
    kilometrów" drogami publicznymi przejechać -- metrów na przeprowadzenie
    kontroli dużo, ale nie, dogadali się...

  • 4. Data: 2015-02-10 22:03:28
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 21:40:34 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    A jak jakiś rolnik będzie traktorem jechał do marketu na zakupy to też go nie
    wpuszczą? Dziennie setki tysięcy samochodów wjeżdża do stolycy i ją skutecznie
    korkuje. I nikt kierowców przed miastem nie zatrzymuje i nie wsadza na siłę do
    autobusów. Rolnicy i górnicy to idioci bo idą na zwarcie. Bez problemów mogli by
    anonimowo zablokować drogi i wywołać chaos nie do opisania. Ale jak wolą dostać
    wpierdol to ich sprawa.

  • 5. Data: 2015-02-10 22:33:48
    Od: <6...@8...223348.invalid> (Tom N)

    Przygłup kogutek444

    > A jak jakiś rolnik będzie traktorem jechał

    Nie wiesz kogutku jak rolnik będzie jechał traktorem?

    > do marketu na zakupy to też go nie wpuszczą?

    Oczywiście.

    Nieważne: rolny, małorolny, idiota Kogutek do marketu na zakupy nie
    wpuszczają traktorami.
    Owszem, mogłeś w trakcie leczenia spotkać brak oporu, ale takie działanie
    miało na celu dobro ogółu, w tym twoje.

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2015-02-10 22:49:36
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 22:33:48 UTC+1 użytkownik Tom N napisał:
> [...]
    > wpuszczają traktorami.
    > Owszem, mogłeś w trakcie leczenia spotkać brak oporu, ale takie działanie

    Jak nie potrafisz budować zdań podrzędnie złożonych to buduj proste. Nie wiem czy
    traktować za zaszczyt że debil nazwał mnie przygłupem.

  • 7. Data: 2015-02-10 23:13:39
    Od: <8...@3...231339.invalid> (Tom N)

    k...@g...com w
    ups.com>:

> [...]

    Uuups,miało być:
    Nieważne: rolny, małorolny, idiota Kogutek -- do marketu na zakupy nie
    wpuszczają traktorami.

    Przepraszam za brak tych dwóch "--"

    > Jak nie potrafisz

    Bardzo, bardziej, najbardziej?

    I to jest odpowiedź na pytanie, które zadał kogutek: "jak jakiś rolnik

  • 8. Data: 2015-02-10 23:19:33
    Od: k...@g...com

    ups.com>:

> [...]
    > będzie traktorem jechał do marketu na zakupy to też go nie wpuszczą?"
    >
    > Do marketu na zakupy nie wpuszczają traktorami...

    Dawaj pani od polskiego żeby sprawdzała zanim klikniesz "wyślij". Jak nie potrafisz
    poprawnie zbudować zdania, to jak byś miał zrozumieć co ktoś inny napisał. Od tej
    chwili możesz pisać na Berdyczów.

  • 9. Data: 2015-02-10 23:21:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tom N" <6...@8...223348.invalid> wrote in message
    d.150210.invalid...
    > Owszem, mogłeś w trakcie leczenia spotkać brak oporu, ale takie działanie
    > miało na celu dobro ogółu, w tym twoje.

    :-)))))

  • 10. Data: 2015-02-10 23:23:39
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 23:22:12 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Tom N" <6...@8...223348.invalid> wrote in message
    d.150210.invalid...

    > :-)))))

    Twój poziom to się cieszysz.