  • 1. Data: 2011-09-13 10:45:19
    Temat: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: ArekM <a...@j...com>

    Witam!

    Co brac? :)

    W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
    (leon, octavia, superb, passat lub audi).

    Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 2. Data: 2011-09-13 10:57:49
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
> [...]
    > (leon, octavia, superb, passat lub audi).
    >
    > Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?

    Zdecydowanie BMW.
    2.0TDi jest wadliwe, koniec kropka.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-09-13 11:05:11
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > (leon, octavia, superb, passat lub audi).
    >
    > Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?

    BMW.

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2011-09-13 11:08:09
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Zdecydowanie BMW.
    > 2.0TDi jest wadliwe, koniec kropka.

    W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 5. Data: 2011-09-13 11:10:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-13 11:08, ArekM pisze:

    > W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)

    W każdym aucie z tym silnikiem, nawet OIDP któryś duży japoniec ma te
    silniki...

    Outlander?? Czy coś w tym stylu

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-09-13 11:36:09
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 11-09-13 11:08, ArekM pisze:

    > W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)

    Bzdury piszą 'i koniec kropka'. ZTCW to w Audi A4 B7 była jakaś seria,
    która miała problemy ze smarowaniem (ale tym Audi chyba się nie
    interesujesz?) i w Passacie. Tylko, że to były silniki jakiś czas temu
    produkowane, obecne wsadzane do A4 B8 2.0TDI (musiałbyś sprawdzić co
    wsadzają do Octavii, Leonów itp) to inne silniki, lepiej się czipują,
    mniej palą i nie ma z nimi problemów.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 7. Data: 2011-09-13 11:38:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:10:58 +0200, Lewis napisał(a):

    > W każdym aucie z tym silnikiem, nawet OIDP któryś duży japoniec ma te
    > silniki...
    >
    > Outlander?? Czy coś w tym stylu

    Miał. Szybko zrezygnowali i przeszli na HDi 2.2 DW12, zwłaszcza, że i tak
    były montowane w klonach C-Crosser i 4007

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2011-09-13 12:00:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > W każdym aucie z tym silnikiem, nawet OIDP któryś duży japoniec ma te
    > silniki...
    >
    > Outlander?? Czy coś w tym stylu

    Outlander i lancer (2007-2009), w lancerach zastąpione przez 1,8 ich
    własnej konstrukcji,właśnie z powodu problemów typowych dla tej jednostki.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2011-09-13 12:39:18
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    ArekM pisze:

    > W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
    > (leon, octavia, superb, passat lub audi).
    >
    > Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?

    Między e91 a octavią nie ma innych różnic?

    --
    Piotr Czyż

  • 10. Data: 2011-09-13 13:16:05
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 13 Wrz, 11:36, Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    wrote:

    > produkowane, obecne wsadzane do A4 B8 2.0TDI (musiałbyś sprawdzić co
    > wsadzają do Octavii, Leonów itp) to inne silniki, lepiej się czipują,
    > mniej palą i nie ma z nimi problemów.

    Nie wiem na ile w A4 B8 to poprawiono ale B7, Octavie, Passaty B6 w
    2.0 tdi to ZŁO :), pękające głowice i zacierające się pompy oleju.....
    100tyś bez którejś z tych awarii to już duży przebieg.