  • 1. Data: 2002-07-04 15:19:23
    Temat: 2 * POLPAK
    Od: "Soja" <s...@o...pl>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczące możliwości połączenia dwóch łącz Polpak (Dawniej
    Polpak-T) - wiem że kiedyś coś o tym było ale za cholerę nie mogę znaleść.

    Dysponuje routerem z dwoma wyjściami v.35 i dylematem czy da się obsłużyć
    nim dwa takowe łącza. Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję.

    pozdrawiam

    Marcin Kozera

  • 2. Data: 2002-07-04 19:14:47
    Temat: Re: 2 * POLPAK
    Od: "Ofca" <o...@o...pl>

    "Soja" <s...@o...pl> wrote in message news:ag1nup$8rv$1@news.tpi.pl
    > Witam.
    > Mam pytanie dotyczące możliwości połączenia dwóch łącz Polpak (Dawniej
    > Polpak-T) - wiem że kiedyś coś o tym było ale za cholerę nie mogę znaleść.
    Zakładając, że stać Cię na wykupienie Load Balancingu po stronie tepsy za
    jedyne 2000 PLN + 800 PLN miesięcznie, to nie ma z tym najmniejszego problemu
    :)

    Inaczej robiąc LB tylko po swojej stronie, masz 4 MB out i 2x2 MB in.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-07-04 19:14:57
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...tele.pw.edu.pl>

    Soja <s...@o...pl> wrote:
> [...]

    > Dysponuje routerem z dwoma wyjściami v.35 i dylematem czy da się obsłużyć
    > nim dwa takowe łącza. Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję.

    nie widze problemow :)

    --
    _________________________________

    Marcin Tadeusz Strzyzewski

    Warsaw University of Technology
    Faculty of Electronics and Information Technology
    Institute of Telecommunication

  • 4. Data: 2002-07-05 09:38:33
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <ag1sng$s17$1@sunsite.icm.edu.pl>, Ofca napisał(a):

    > Inaczej robiąc LB tylko po swojej stronie, masz 4 MB out i 2x2 MB in.

    Nie masz na nowych polpakach TPSA zakłada ACLki.

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 5. Data: 2002-07-05 11:31:04
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl>

    Witam,

    > Nie masz na nowych polpakach TPSA zakłada ACLki.

    Moze jasniej ?
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl

  • 6. Data: 2002-07-05 11:31:19
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > Nie masz na nowych polpakach TPSA zakłada ACLki.

    mozesz to rozwinac ??? dlaczego niby to nie bedzie dzialac ?

    Marcin

  • 7. Data: 2002-07-05 11:31:23
    Od: "Soja" <s...@o...pl>

    Ale mając "starego" Polpak-T mam możliwość rozszerzenia jego przepustowości
    (tak przynajmniej skazali na infolinii).

    Soja

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <n...@d...kgb.com.ua> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.aiak78.63c.ns88@genesis.korbank.pl...

    Paszkowski ------------------------------
    IPNg://3ffe:8010:88::2 ===
    \_/ ----------------------------------------------------

  • 8. Data: 2002-07-05 13:56:01
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    chyba wiem co mial na mysli - Access Listy
    Czyli z danego interfejsu bedzie mozna wysylac jedynie adresy dozwolone dla
    danego interfejsu, tak wiec przy tym co masz wlaczone polowe pakietow szlag
    trafi...

    Oczywiscie jest to zwykle skurwysynstwo, nic pozatem
    aa, no i w ten sposob ich routery sa bardziej obciazone i nie w pewnym
    momencie moga przestac dzialac tak jak powinny...

    Marcin

  • 9. Data: 2002-07-05 17:46:12
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <ag3qk7$che$1@news.tpi.pl>, Marcin Kuczera napisał(a):

    > mozesz to rozwinac ??? dlaczego niby to nie bedzie dzialac ?

    Wydropują na acl pakiety z/do ipkow nie routowanych na dany interfejs.

    --
    _ _ _ _ _

  • 10. Data: 2002-07-05 17:46:18
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <ag3snb$p0n$1@news.tpi.pl>, Soja napisał(a):

    > Ale mając "starego" Polpak-T mam możliwość rozszerzenia jego przepustowości
    > (tak przynajmniej skazali na infolinii).

    Ale tylko 2 Mb i nie wiecej niestety. Przynajmniej w oparciu o
    podłączenia oparte na HDSLach.

    --
    _ _ _ _ _