  • 1. Data: 2019-04-30 12:46:42
    Temat: pl.internet.polip - is DEAD?
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    Nikogo tu?
    Dyskusje tylko na linkedin/facebook?
    --
    GreDi

  • 2. Data: 2019-04-30 13:51:44
    Temat: Re: pl.internet.polip - is DEAD?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello GreDi,

    > Nikogo tu?
    > Dyskusje tylko na linkedin/facebook?

    Ale o czym chciałbyś dyskutować? Ostatni post z listopada 2017 - nie
    licząc spamu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2019-05-03 02:40:41
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ale o czym chciałbyś dyskutować? Ostatni post z listopada 2017 - nie
    > licząc spamu.

    kiedyś można było o nędzy serwowanej przez (przynajmniej niektórych)
    krajowych operatorów internetowych ;-)

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 4. Data: 2019-05-03 03:03:18
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Krzysztof Staniorowski <n...@k...net> wrote:

    > kiedyś można było o nędzy serwowanej przez (przynajmniej niektórych)
    > krajowych operatorów internetowych ;-)

    Dziś wszystko działa, więc nie ma na co narzekać :)

  • 5. Data: 2020-02-27 14:53:02
    Od: Edwin Wierszelis <n...@n...to.go>

    Dnia 30.04.2019 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał/a:
    > Ale o czym chciałbyś dyskutować? Ostatni post z listopada 2017 - nie
    > licząc spamu.

    Nie no, paru jeszcze o istnieniu usenetu pamięta. :-)

    Np. Orange Światłowód nie działał zeszłej nocy. Problem z autoryzacją
    LDAP/czycototamjest? Wszędzie cicho sza...

    --
    Pozdrawiam, EdWin
    edwart at ruda kropka kropka kropka net

  • 6. Data: 2020-02-27 22:10:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Edwin Wierszelis <n...@n...to.go> wrote:

    > Nie no, paru jeszcze o istnieniu usenetu pamięta. :-)

    Same duchy cmentarne...

  • 7. Data: 2020-02-28 01:23:44
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Queequeg <q...@t...no1>
    w artykule <news:5eed436c-a49a-4fdd-b0dd-475a232fd94d@trust.no1
    > pisze:

    > Same duchy cmentarne...

    To nie jest śmieszne. Reanimacja starego wątku może oznaczać próbę
    dyskusji z osobami faktycznie zmarłymi.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 8. Data: 2020-02-28 11:08:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> wrote:

    > To nie jest śmieszne. Reanimacja starego wątku może oznaczać próbę
    > dyskusji z osobami faktycznie zmarłymi.

    Tak, to prawda.

    Ja raczej miałem wizję osoby, która odwiedza dawno już opuszczoną grupę
    niczym duch cmentarny, który nie może pogodzić się z tym, że już nie żyje.

    Usenet jeszcze żyje (i niech żyje jak najdłużej), ale niektóre grupy
    zdecydowanie wymarły.

  • 9. Data: 2020-05-24 13:07:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 27 Feb 2020 21:10:29 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0

    Dlaczego ciągle promujesz tą scenę?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2020-05-25 09:33:15
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Dlaczego ciągle promujesz tą scenę?

    W sumie dobre pytanie. Ustawiłem w sygnaturce po zmianie nicka i tak
    zostało. Nie ma tu głębszego sensu :)