  • 1. Data: 2023-03-08 10:01:56
    Temat: Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    :-)

    --
    Ślązak

  • 2. Data: 2023-03-09 03:52:00
    Temat: Re: Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl> wrote:

    > :-)

    Tylko pustka i wiatr, duchy zmarłych trolli, duchy cmentarne...

    --
    Dzwoni baba do szpitala:
    - Panie doktorze, mojemu mężowi utknęła igła w gardle. Niech pan szybko

  • 3. Data: 2023-03-14 16:22:17
    Od: Salvo <p...@o...pl>

    Hej,
    Wszyscy experci przenieśli się na TikTok-a.

    Pall

  • 4. Data: 2023-03-18 21:45:42
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Salvo <p...@o...pl> wrote:

    > Hej,
    > Wszyscy experci przenieśli się na TikTok-a.

    Tam to dopiero wylęgarnia jest...

    --
    Mis, zajączek, wilk i lis grają w karty. Lis oszukuje. Po pewnym czasie
    niedźwiedź wstaje i mówi :

  • 5. Data: 2023-03-19 09:11:00
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 16:22, Salvo pisze:
    > Hej,
    > Wszyscy experci przenieśli się na TikTok-a.

    Expierd Darius Jack został namierzony na pl.misc.budowanie, jak również
    ma swoje konto na Linkedinie. Szuka sponsora na tytuł profesorski :)

    --
    Ślązak