  • 1. Data: 2010-05-11 06:22:22
    Temat: 2 banki SRAM jako przełączany firmware, programowanie w układzie
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    musze na szybko uczynic modul do dosyc starego sterownika elgeby ktory
    umozliwil by zmienianie parematrow (zaszyte razem z softem) - przez zmiane
    bankow pamieci; trywialne, tyle ze w momencie gdy 1 bank (64kB) sobie
    pracuje musze miec mozliwosc programowania drugiego; dane sa 8mio bitowe,
    takze przy przelaczaniu nic sie nie rozjedzie, sam soft nie ulega zmianom,
    wiec bez problemu banki moge przelaczac; klopot z tym ze wyciaganie kosci
    odpada a jedyne co przychodzi mi do glowy to buforowac (i to podwojnie obie
    pamieci i pierwszym z brzegu prockiem programowac nieaktywna) tyle ze to
    strasznie wielkie wtedy wyjdzie (12xHC245+procek); ma ktos pomysl na jakies
    elastyczniejsze rozwiazanie?

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2010-05-11 07:25:40
    Od: Lemoniada <g...@o...pl>

    On 11 Maj, 08:22, "ArturVF500" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > strasznie wielkie wtedy wyjdzie (12xHC245+procek); ma ktos pomysl na jakies

    Jakie masz czasy dostępu do tej pamięci? Bo być może za bufor mógłby
    robić jakiś uC z CS podpiętym do przerwania? Miałbyś wtedy tylko 2
    kostki ram i procka.

  • 3. Data: 2010-05-11 07:37:23
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    ArturVF500 pisze:
> [...]
    > strasznie wielkie wtedy wyjdzie (12xHC245+procek); ma ktos pomysl na jakies

    CPLD/FPGA + uC, pod warunkiem, że system jest 3V, albo 5V i toleruje
    poziom H w okolicy 3V.