  • 1. Data: 2010-05-11 10:17:08
    Temat: Przejsciowka zasilania: plaski wtyk > okragle gniazdo
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Troche NTG, ale czas nagli i zaczynam wpadac w panike:
    - Czy widzieliscie moze gdzies przejsciowke / adapter gniazda zasilania,
    czyli takie cos, ze z jednej strony mam plaski wtyk a z drugiej okragle
    gniazdo
    (oczywiscie bez bolca)

  • 2. Data: 2010-05-11 10:35:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Q napisało:

> [...]
    > - Czy widzieliscie moze gdzies przejsciowke / adapter gniazda zasilania,
    > czyli takie cos, ze z jednej strony mam plaski wtyk a z drugiej okragle

    Widziałem, nazywało się to "przedłużacz".

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-05-11 11:29:48
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Widziałem, nazywało się to "przedłużacz".

    z tym, ze taki o jaki mi chodzi trudno spotkac -
    - no nic, najwyzej kupie zwykly przedluzacz z okraglymi gniazdami bez bolcow
    i zamienie koncowke kabla na plaska;

  • 4. Data: 2010-05-11 13:18:01
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > z tym, ze taki o jaki mi chodzi trudno spotkac -
    > - no nic, najwyzej kupie zwykly przedluzacz z okraglymi gniazdami bez
    > bolcow
    > i zamienie koncowke kabla na plaska;

    IMHO nie spotkasz takiego bo nikt o zdrowych zmysłach nie wystawiłby na
    niego deklaracji CE. Kształty wtyków i gniazd mają swój sens. Wyjaśnij jakie
    urządzenie z "okrągłą" wtyczką gdzie chcesz wpiąć.

  • 5. Data: 2010-05-11 15:22:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan William Bonawentura napisał:

    > IMHO nie spotkasz takiego bo nikt o zdrowych zmysłach nie wystawiłby na
    > niego deklaracji CE.

    Żywotność takiego urządzenia może być dłuższa niż cała historia deklaracji
    CE. Ja takie spotkałem.

    > Kształty wtyków i gniazd mają swój sens. Wyjaśnij jakie urządzenie
    > z "okrągłą" wtyczką gdzie chcesz wpiąć.

    Może w sytuacji, gdy ktoś użył wtyku lub gniazda o kształcie bez sensu?

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2010-05-12 06:52:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > IMHO nie spotkasz takiego bo nikt o zdrowych zmysłach nie wystawiłby na
    > niego deklaracji CE. Kształty wtyków i gniazd mają swój sens. Wyjaśnij
    > jakie urządzenie z "okrągłą" wtyczką gdzie chcesz wpiąć.

    W samochodzie mam przetwornice ~220V,
    ktora ma plaskie gniazdo (nie okragle),
    tzn. takie w ktore wchodzi jedynie plaska wtyczka.

    Zasilacz do laptopa i pare innych drobiazgow
    mam z okraglymi wtyczkami i stad moj problem.
    (planuje nieco dluzsza podroz po Europie)

  • 7. Data: 2010-05-12 14:05:29
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zasilacz do laptopa i pare innych drobiazgow
    > mam z okraglymi wtyczkami i stad moj problem.
    > (planuje nieco dluzsza podroz po Europie)

    Kilka(naście?) przetwornic samochodowych kupowałem, od różnych producentów.
    Większość z nich miała "przedłużkę" męsko/żeńską. Wkłądało się ją do
    gniazda, a do jej otworów można było już włożyć "dużą" wtyczkę, gdyż
    przedłużka wychodziła poza obrys kołnierza gniazda.

    Ja bym szukał po Wolumenie, może też w jakichś sklepach na Necie?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 8. Data: 2010-05-20 13:09:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Widziałem, nazywało się to "przedłużacz".

    nieprawda - klamiesz;
    nie widziales takiego czegos,
    bo takiego czegos nie ma na rynku :P

  • 9. Data: 2010-05-20 13:10:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > IMHO nie spotkasz takiego bo nikt o zdrowych zmysłach nie wystawiłby na
    > niego deklaracji CE. Kształty wtyków i gniazd mają swój sens.

    swieta prawda, niestety...
    ;)

  • 10. Data: 2010-05-20 13:16:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Q napisało:

    > nieprawda - klamiesz;
    > nie widziales takiego czegos,
    > bo takiego czegos nie ma na rynku :P

    Nie dość, że widziałem, to jeszcze kupiłem sobie w sklepie kilka
    ulic od rynku (chyba dałem za niego kilkaset tysięcy złotych).
    Ma zgniłozielony kabelek z wtyczką i burobrązowe gniazdka.

    --
    Jarek