  • 1. Data: 2012-06-14 13:38:48
    Temat: 23/24'', TN/IPS do ~750zł - Monitor do pracy biurowej, internetu i filmów
    Od: MK <m...@g...com>

    Planuje zakup monitora 24 calowego tak do ok. 750zł. Monitor będę
    głównie używał do pracy z tekstem, internetu i filmów. W o wiele
    mniejszym stopniu do gier (na razie mam za słaby sprzęt, choć może to
    się zmieni). Zależy mi aby monitor miał wyjście D-Sub (tylko takie mam
    w laptopie) i DVI (bo jednak monitor to inwestycja na lata, więc przy
    wymianie kompa chciałbym mieć możliwość podjęcia gniazda cyfrowego).
    Rozważałem BENQ LED GL2450HM, Philips 247E3LPHSU i Acer G245HABID.
    Ostatnio jednak spotykałem się z radami, że lepiej za IPS się
    rozejrzeć. Zwróciłem uwagę na 23'': LG IPS235V-BN, Iiyama Prolite
    XB2374HDS i DELL U2312HM. Zauważyłem, że te 3 zbierają najwięcej
    pozytywnych recenzji, ale który wybrać? I czy warto poświęcić jeden
    cal na rzecz matrycy IPS czy może zostać przy 24'' TN?

  • 2. Data: 2012-06-14 14:06:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    MK nabazgrał(a):

    > pozytywnych recenzji, ale który wybrać? I czy warto poświęcić jeden
    > cal na rzecz matrycy IPS czy może zostać przy 24'' TN?

    IMHO nie warto.

    Ja bym pomyślał nad takim, w cenie się zmieścisz.

    MONITOR BENQ LED 24" GW2450HM

  • 3. Data: 2012-06-15 13:14:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jun 2012, MK wrote:

    > Planuje zakup monitora 24 calowego tak do ok. 750zł. Monitor będę
    > głównie używał do pracy z tekstem, internetu i filmów.

    Używane wykluczasz a priori?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2012-06-15 13:21:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jun 2012, Chris wrote:

    > MK nabazgrał(a):

    > IMHO nie warto.
    >
    > Ja bym pomyślał nad takim, w cenie się zmieścisz.
    >
    > MONITOR BENQ LED 24" GW2450HM

    Hm...:
    http://www.benq.com/product/monitor/gw2450hm/specifi
    cations

    Producent ujawnia, że obudowa jest błyszczaca.
    Ale o matrycy nic nie wspomina.
    Jak rozumiem, użyszkodnikowi może przeszkadzać błyszczaca
    obudowa, ale nie błyszczacy ekran. Ciekawostka ;)
    (BTW: ktos wie, czy toto jest błyszczace czy matowe,
    wyłacznie dla mojej ciekawosci?)

    Przy okazji.
    Pytajac w poscie obok o używany miałem na mysli jeszcze jeden
    ficzer: 1920x1200 "do pracy" jednak jest istotnie większy,
    niż 1920x1080

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2012-06-16 14:09:38
    Od: MK <m...@g...com>

    On 15 Cze, 13:14, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Używane wykluczasz a priori?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Raczej tak.

  • 6. Data: 2012-06-16 14:09:52
    Od: MK <m...@g...com>

    >   Używane wykluczasz a priori?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Raczej tak.

  • 7. Data: 2012-06-20 13:49:47
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    MK pisze:
    > Planuje zakup monitora 24 calowego tak do ok. 750zł. Monitor będę
    > głównie używał do pracy z tekstem, internetu i filmów.

    Ja używam już rok albo ponad BenQ G2420HDBL i bardzo sobie chwalę
    (głównie, internet, DAW, trochę Photoshopa, multimedia). Nie
    pogniewałbym się w sumie na HDMI, ale nie rozpaczam. :)

    Pzdr, OMSON

  • 8. Data: 2012-06-20 13:52:04
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Jakbym kupował obecnie, to pewnie Iiyama E2475HDS-B1

    http://www.alsen.pl/komputery,k1/monitory,k514/led-l
    cd,l515/iiyama-24-led-prolite-e2475hds-b1-dvi-hdmi-g
    losniki,p52601.html

    Pzdr, OMSON