  • 1. Data: 2013-06-16 19:25:45
    Temat: 2TB za 299zł
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    i chętnych brak. adata 32GB za 180zł i też zero brań.

    Się narobiło co :)

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2013-06-16 19:48:52
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik PiteR napisał:
    > i chętnych brak. adata 32GB za 180zł i też zero brań.
    >
    > Się narobiło co :)

    ale o co kaman? :)

  • 3. Data: 2013-06-16 19:50:09
    Od: walker <m...@g...com>

    On 06/16/2013 07:25 PM, PiteR wrote:
    > i chętnych brak. adata 32GB za 180zł i też zero brań.
    >
    > Się narobiło co :)

    kazdy czeka na reram :)

  • 4. Data: 2013-06-16 19:51:21
    Od: walker <m...@g...com>

    On 06/16/2013 07:50 PM, walker wrote:

    > kazdy czeka na reram :)

    http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2234321/san
    disk-and-toshiba-dabble-in-reram

  • 5. Data: 2013-06-16 20:27:26
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:52 +0200, Mr. Misio napisał(a):

    > ale o co kaman? :)

    Jak nie wiadomo o co kaman, to impreza byla fest! :D

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2013-06-16 20:38:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mr. Misio pisze tak:

    > ale o co kaman? :)

    że w piątek, lekką rączką za pizze 60zł zium a dysku ssd za 180zł to
    już nikt nie raczy zanabyć :)

    dysków hhd też już nik nie potrzebuje. CD romy wyszły z uzycia zanim
    weszły.

    pracujemy w chmurze która byleby nie okazała sie mgłą bo jak Google
    wyłączy hebel to sie dopiero narobi ;)

    --
    Piter

  • 7. Data: 2013-06-16 20:53:56
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik PiteR napisał:

    > pracujemy w chmurze która byleby nie okazała sie mgłą bo jak Google
    > wyłączy hebel to sie dopiero narobi ;)

    ja tam czyims chmurom nie ufam....

  • 8. Data: 2013-06-16 21:28:21
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/16/2013 2:53 PM, Mr. Misio wrote:

    > ja tam czyims chmurom nie ufam....

    rownie dobrze mozesz powiedziec, ze nie ufasz: swojemu ISP, albo
    telefonowemu, bankowi, czy internetowi w ogole. <rs>

  • 9. Data: 2013-06-16 22:13:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 20:38:25 +0200, PiteR napisał(a):

    > że w piątek, lekką rączką za pizze 60zł zium a dysku ssd za 180zł to
    > już nikt nie raczy zanabyć :)

    180 zeta za trochę większą dyskietkę? Jak byś miał za 180PLN SSD o
    pojemności 256GB, w dobrym stanie i osiągach takiego np. Samsunga 830 to bym
    się może zaczął zastanawiać. :D

    > dysków hhd też już nik nie potrzebuje.

    2TB za 300PLN. Podejrzewam, że to jakiś model serii np. WD Green?

    > CD romy wyszły z uzycia zanim weszły.

    Tu żeś chyba przesadził.

    > pracujemy w chmurze która byleby nie okazała sie mgłą bo jak Google
    > wyłączy hebel to sie dopiero narobi ;)

    Ja się za dyskiem 2TB rozglądam. Potrzebuję czegoś normalnej wydajności, co
    nie będzie się odparkowywało co chwilę i nie zdechnie po pół roku pracy
    24/7. Chyba mi tylko WD Red / Black zostały...

    [ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
    [ jak ją podzielisz na wszystkich. (JoeMonster.org) ]

  • 10. Data: 2013-06-16 23:03:28
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > rownie dobrze mozesz powiedziec, ze nie ufasz: swojemu ISP, albo
    > telefonowemu, bankowi, czy internetowi w ogole. <rs>

    Oj nie do końca, isp, teleoperatora, bank można zmienić, chmura jeśli w
    niej trzymasz dane, może w jednym dniu wyparować. Nie wspominając o
    dostępie innych do Twoich danych.
    Swoją drogą apple już to kiedyś pokazało.
    Oczywiście jeśli wszystkie dane trzymasz w jednym miejscu.
    Przem