  • 11. Data: 2013-06-16 23:30:19
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > rownie dobrze mozesz powiedziec, ze nie ufasz: swojemu ISP, albo
    > telefonowemu, bankowi, czy internetowi w ogole. <rs>

    Tak, ale nie ufam inaczej.

    Zauwaz, ze nie tragizuje :) Po prostu mowie - ze nie ufam. Przez co
    jestem w tej mniejszosci, ktora nie ufa. Reszta jak muchy ufa, ze lep na
    muchy jest dobry. Bo smaczny.

  • 12. Data: 2013-06-16 23:40:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemek" <r...@o...pl> wrote in message
    > Oj nie do końca, isp, teleoperatora, bank można zmienić, chmura jeśli w
    > niej trzymasz dane, może w jednym dniu wyparować. Nie wspominając o
    > dostępie innych do Twoich danych.
    > Swoją drogą apple już to kiedyś pokazało.

    Co Apple pokazało?

  • 13. Data: 2013-06-16 23:49:31
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Co Apple pokazało?

    TO jak zarządza danymi użytkowników i jak dba o ich bezpieczeństwo.
    O tym jak w ajtunsie użytkowników podmieniło im oryginalne pliki na ocenzurowane
    grzeczne
    nie wspomnę.
    Mały wycinek:
    http://websecurity.pl/kolejna-wpadka-apple/
    http://appleinsider.com/articles/13/04/19/apples-icl
    oud-problems-persist-with-two-new-service-outages
    http://www.smh.com.au/digital-life/consumer-security
    /aussie-exposes-icloud-flaw-but-apple-stays-silent-2
    0120806-23pmx.html
    Przem

  • 14. Data: 2013-06-17 00:16:21
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemek" napisał:

    "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > TO jak zarządza danymi użytkowników i jak dba o ich bezpieczeństwo.

    No i się zaczęło ;-/

    JoteR

  • 15. Data: 2013-06-17 00:28:50
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > No i się zaczęło ;-/

    e tam, chciał to podrzuciłem, ale ani bronić ani atakować nie będę :)
    Przem

  • 16. Data: 2013-06-17 00:57:33
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-06-16 19:25, PiteR pisze:
    > i chętnych brak. adata 32GB za 180zł i też zero brań.
    >
    > Się narobiło co :)
    Nic sie nie narobiło, cena nie czyni cudów - czasem ludzie potrafią
    czytać recenzje i benchmarki, oraz wiedzą co do czego im potrzebne.
    Nie każdemu 32GB na system wystarczy. A ssd za 180zł może mieć parametry
    "takie sobie", zwłaszcza prędkość zapisu.
    Nie każdemu 2TB potrzebne, a jak potrzebne przechowywać tyle danych - to
    niekoniecznie na najtańszym nośniku...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2013-06-17 06:06:20
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/16/2013 5:30 PM, Mr. Misio wrote:

    > Tak, ale nie ufam inaczej.

    ale na czym ta roznica polega?

    > Zauwaz, ze nie tragizuje :) Po prostu mowie - ze nie ufam. Przez co
    > jestem w tej mniejszosci, ktora nie ufa. Reszta jak muchy ufa, ze lep na
    > muchy jest dobry. Bo smaczny.

    nie wiem. z tego co widze, to wlasnie wiekszosc nie ufa. nikomu i
    niczemu. <rs>

  • 18. Data: 2013-06-17 06:09:40
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/16/2013 5:03 PM, Przemek wrote:

    > Oj nie do końca, isp, teleoperatora, bank można zmienić, chmura jeśli w
    > niej trzymasz dane, może w jednym dniu wyparować.

    ale slyszales o depresjach ekonomicznych. wtedy twoja kasa moze
    wyparowac rowniez i to nawet z paru miejsc na raz. dane w chmurze, mozna
    rowniez przeniesc. mozna i powinno sie robic backupy, niezaleznie od
    tego, ze host chmury takie backupy robi u siebie.

    >Nie wspominając o dostępie innych do Twoich danych.

    jesli ktos bedzie chcial, i bedzie mu bardzo zalezec i mial mozliwosci,
    to znajdzie dostep do twoich danych niezaleznie gdzie je bedziesz
    trzymal. <rs>

  • 19. Data: 2013-06-17 11:34:47
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > ale na czym ta roznica polega?

    Na roznych poziomach zaufania ;)

    Bardziej ufam lokalnemu ISP, ktorego moge pozwac indywidualnie lub
    zbiorowo. A jeśli "sie wylaczy" to znajde innego. Mniej ufam zas temu,
    ktory moze wylaczyc usluge i tyle co bedzie mozna to plakac.

  • 20. Data: 2013-06-17 16:36:26
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/17/2013 5:34 AM, Mr. Misio wrote:

> [...]
    > zbiorowo. A jeśli "sie wylaczy" to znajde innego. Mniej ufam zas temu,
    > ktory moze wylaczyc usluge i tyle co bedzie mozna to plakac.

    nie ma to zadnego znaczenia, bo wedlug prawa, moze i jednemu i drugiemu
    podskoczyc, jak sie okaze, ze np. przekazuje twoje dane rzadowi, czy
    sluzbom bezpieczenstwa. czy ufasz, na 15,43% czy na 72,11% efekt jest
    taki sam, ze uzywasz tych produktow i to jest jedyny praktyczny
    wyznacznik. <rs>