  • 1. Data: 2009-05-21 11:08:27
    Temat: 3jw60
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Czy ktoś do spręzarki 3jw60 próbował założyć silnik 2800 obr/min?
    I jaki był skutek?

    Yozwig

  • 2. Data: 2009-05-21 12:56:51
    Temat: Re: 3jw60
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Yozwig,

    Thursday, May 21, 2009, 1:08:27 PM, you wrote:

    > Czy ktoś do spręzarki 3jw60 próbował założyć silnik 2800 obr/min?
    > I jaki był skutek?

    Czy Ty choć spojrzałeś, na jakiej grupie pytasz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-05-22 06:52:58
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    > Czy Ty choć spojrzałeś, na jakiej grupie pytasz?

    Spojrzałem. Zawsze tu było dużo umysłów ogólnotechnicznych,
    a grupy bliższej tematycznie poprostu nie ma (z tego co wiem).

    Yozwig

  • 4. Data: 2009-05-22 07:19:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Yozwig,

    Friday, May 22, 2009, 8:52:58 AM, you wrote:

    > Spojrzałem. Zawsze tu było dużo umysłów ogólnotechnicznych,
    > a grupy bliższej tematycznie poprostu nie ma (z tego co wiem).

    To ją załóż.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2009-05-22 09:28:40
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    > To ją załóż.

    No i po co bijesz pianę?

    Yozwig

  • 6. Data: 2009-05-22 11:44:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Yozwig,

    Friday, May 22, 2009, 11:28:40 AM, you wrote:

    > No i po co bijesz pianę?

    Ić stont!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2009-05-22 21:40:53
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 22 May 2009 13:44:10 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ić stont!

    wpisójcie miasta kture popierajom !

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB