  • 1. Data: 2009-05-21 09:44:56
    Temat: Wireless USB
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Robi cos takiego chyba d-link, czy ktos jeszcze?

    TIA

    Pozdrawiam,
    Ghost

  • 2. Data: 2009-05-21 10:04:50
    Temat: Re: Wireless USB
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Ghost wrote:

    > Witam,
    >
    > Robi cos takiego chyba d-link, czy ktos jeszcze?

    praktycznie wszystkie firmy produkujace USB i WLAN. Ostatnio w USA widzialem
    chyba 10 roznych firm. Ale ceny byly jeszcze dosc wysokie, powyzej 100$ (w
    grudniu).

    Waldek

  • 3. Data: 2009-05-21 11:54:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisal w
    wiadomosci news:77knakF1hvbj5U1@mid.uni-berlin.de...

    > praktycznie wszystkie firmy produkujace USB i WLAN. Ostatnio w USA
    > widzialem
    > chyba 10 roznych firm. Ale ceny byly jeszcze dosc wysokie, powyzej 100$ (w
    > grudniu).

    Ja znalazlem tylko dlinka cena $200 za komplet, sto byloby ok.

  • 4. Data: 2009-05-21 12:13:49
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Ghost wrote:

    > Uzytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisal w
    > wiadomosci news:77knakF1hvbj5U1@mid.uni-berlin.de...

    > Ja znalazlem tylko dlinka cena $200 za komplet, sto byloby ok.

    tu masz np. Belkin:
    http://www.frys.com/product/5254087

    Waldek

  • 5. Data: 2009-05-21 20:06:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisal w
    wiadomosci news:77kusfF1f3kneU1@mid.uni-berlin.de...

    > tu masz np. Belkin:
    > http://www.frys.com/product/5254087

    Dzieki - ciekawa rzecz. Dlink robi pare - jedno urzadzenie podlacza sie do
    PC, a drugie jest zdalnym hubem. Tu jest inne podejscie - hub dostepny
    porzez WiFi.

  • 6. Data: 2009-05-21 20:10:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Dzieki - ciekawa rzecz. Dlink robi pare - jedno urzadzenie podlacza sie do
    > PC, a drugie jest zdalnym hubem. Tu jest inne podejscie - hub dostepny

    Ups chyba nie. On wymaga routera WiFi jesli ma byc wireless, z siecia
    komunikuje sie przez skretke.

  • 7. Data: 2009-05-21 20:22:17
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    > Ups chyba nie. On wymaga routera WiFi jesli ma byc wireless, z siecia
    > komunikuje sie przez skretke.

    fuktycznie, WiFi sold separately....

    ale to lo jest ok:

    http://www.frys.com/product/5845573?site=sr:SEARCH:M
    AIN_RSLT_PG

    Waldek

  • 8. Data: 2009-05-22 06:45:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisal w
    wiadomosci news:77lrgaF1igo2rU1@mid.uni-berlin.de...

    > fuktycznie, WiFi sold separately....
    >
    > ale to lo jest ok:
    >
    > http://www.frys.com/product/5845573?site=sr:SEARCH:M
    AIN_RSLT_PG

    U nas tez widzialem cena byla 650 zlotych - ale cos tu jest nie tak, niby
    $49,99 ale nie mozna zamowic przez siec, trzeba w zwyklym sklepie. W sieci
    cena jest standardowo $149,99, musi jakas promocja majaca zachecic do
    wizyty w sklepie (po co?) - ale dzieki za dobre checi :-)

  • 9. Data: 2009-05-22 12:48:15
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Ghost wrote:

> [...]
    > cena jest standardowo $149,99, musi jakas promocja majaca zachecic do
    > wizyty w sklepie (po co?) - ale dzieki za dobre checi :-)

    sklep jest niezly, jakies pol hektara duzy :-). O ile wyzdrowieje zawczasu,
    to sprawdze, czy jeszcze maja. Bede tam, insh Allah, pod koniec czerwca,
    poczatek lipca.
    Zagladaj tam czesciej, moze beda tez wysylkowo mieli.

    Waldek