  • 1. Data: 2013-02-04 15:59:44
    Temat: 808 pure view
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Wiem, wiem troche nie ta grupa ale nokia 808 to bardziej aparat niz telefon
    wiec pisze tu:-)
    Macie jakieś doświedczenia z tym aparatem (funkcje telefonu pomińmy)?
    Chodzi mi o jakość zdjęć, wygode obsługi aparatu.

    Konczy mi się umowa i tak myśle, czy tego nie wziąść - ogromny plus to to,
    że taką idiotenkamere ma się zawsze przy dupce. Małe dzieci, wyjazdy itp i
    zawsze zdjęcie można zrobić...

    Ma ktoś dośwadczenie z tym aparatem? Warto to to wziąść czy to tylko
    marketing?

    Sorki za stopke...
    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7968 (20130204) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2013-02-04 16:07:06
    Temat: Re: 808 pure view
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-02-04 15:59, uciu wrote:
> [...]
    > zawsze zdjęcie można zrobić...
    >
    > Ma ktoś dośwadczenie z tym aparatem? Warto to to wziąść czy to tylko

    Wlasciwie kazdy test w sieci poswieca bardzo duzo uwagi funkcji foto w
    tym telefonie. Masz tez szczegolowa recenzje na dpreview
    http://www.dpreview.com/articles/8083837371/review-n
    okia-808-pureview
    oraz zestawienie sampli na gsmarena