-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Artur Miller <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: A propos konstruktywnego spędzania czasu..
Date: Tue, 27 Jan 2015 17:19:16 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 28
Message-ID: <ma8dq4$m4g$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-192-53.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1422375557 22672 94.254.192.53 (27 Jan 2015 16:19:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jan 2015 16:19:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.4.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554793
[ ukryj nagłówki ]Przedwczoraj, jak na wrocławskiego słoika przystało, wyruszyłem w
coniedzielną podróż z podpoznańskiej wioski do polskiej Krzemowej
Doliny, Wrocławia, malowniczą dróżką nr 434. Inspirowany wątkiem o
konstruktywnym spędzaniu czasu zacząłem liczyć mijane znaki drogowe.
Pionowe.
Po 50km, gdzieś za Gostyniem, miałem ich na liczniku równe 4 setki.
Kilka refleksji się nasunęło.
- czy polscy kierowcy są tak tępi, ze średnio co 120 metrów trzeba ich
informować, pouczać, zakazywać lub ostrzegać? A może nasze drogi są tak
ekstremalnie trudne?
- ile czasu trzeba, żeby przyjąć do wiadomości wszystkie znaki?
"odwiedzenie" wzrokiem każdego z nich kosztowało mnie sporo uwagi,
zwłaszcza w miejscach nagromadzenia. Jadąc przez Gostyń ok 40km/h w
niektórych miejscach nie byłem w stanie obejrzeć wszystkich znaków.
Myślę, że prędkośc ok 20km/h dałaby taką mozliwość, oczywiście bez
zapoznawania się z treścią tabliczek pod nimi.
- o sens stawiania znaków niemożliwych do przyjęcia do świadomości z
litości nie pytam.
- 160km między Poznaniem a Wrocławiem to prawie półtora tysiąca różnych
informacji obrazkowych, i nie tylko, pakowanych kierowcom do głowy.
a moze tw tym szaleństwie jest metoda i postawmy 1 znak co 10 metrów, 1%
z tego trafi do świadomości, co będzie wystarczające...
@
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.15 18:08 J.F.
- 27.01.15 18:19 Jacek
- 27.01.15 18:49 abn140
- 27.01.15 21:32 masti
- 27.01.15 21:41 J.F.
- 27.01.15 21:59 masti
- 27.01.15 22:06 Jacek Maciejewski
- 27.01.15 22:07 J.F.
- 27.01.15 22:11 masti
- 27.01.15 22:53 J.F.
- 27.01.15 22:57 masti
- 28.01.15 00:19 Artur Miller
- 28.01.15 00:30 Gotfryd Smolik news
- 28.01.15 10:47 J.F.
- 28.01.15 10:58 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=