  • 1. Data: 2016-12-07 13:00:48
    Temat: A propos min max w zbiorniczku płynu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Miałem za mało płynu, dolalem do maks, weszło ponad litr.
    Na 2 dni patrze a płyn jest na poziomie min ale w normie.
    No to wziałem i znowu dolałem do maks.
    Po 2 dniach znowu jest na poziomie min ale dalej nie schodzi.

    Jak to rozumiec?
    Szukać nieszczelnosci, dolewac do skutku bo płyn gdzies sie rozchodzi po
    zakamarkach, czy zostawic tak jak jest skoro jest co prawda min ale w
    prawidłowym zakresie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 2. Data: 2016-12-07 13:23:47
    Temat: Re: A propos min max w zbiorniczku płynu.
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > Szukać nieszczelnosci, dolewac do skutku bo płyn gdzies sie rozchodzi po
    > zakamarkach, czy zostawic tak jak jest skoro jest co prawda min ale w

    u mnie to samo - wycieka gdy cisnienie rosnie. jeden z wyciekow
    zlokalizowalem na ....odpowietrzniku...:)

  • 3. Data: 2016-12-07 14:04:23
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    W dniu 07-12-2016 o 13:23, sirapacz pisze:

    > u mnie to samo - wycieka gdy cisnienie rosnie. jeden z wyciekow
    > zlokalizowalem na ....odpowietrzniku...:)

    Również "walczyłem" z dolewaniem jak poziom płynu był na minimum. Po
    dolaniu zawsze schodził do minimum. Odpuściłem sobie i już tak z trzy
    lata bez dolewki poziom płynu ustabilizował się na minimum :)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-12-07 15:07:33
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2016-12-07 o 13:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Szukać nieszczelnosci, dolewac do skutku bo płyn gdzies sie rozchodzi po
    > zakamarkach, czy zostawic tak jak jest skoro jest co prawda min ale w

    Profilaktycznie wymień korek, koszty prawie żadne
    Tam powinny być zaworki, które być może już nie trzymają parametrów.

    Ja zrzucałem głowicę, podejrzewając uwaloną uszczelkę (choć oprócz
    ubywania płynu nie było innych objawów uszkodzonej uszczelki), a to był
    tylko korek...

    --
    viktorius

  • 5. Data: 2016-12-07 15:49:20
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.12.2016 o 15:07, viktorius pisze:
    > Ja zrzucałem głowicę, podejrzewając uwaloną uszczelkę (choć oprócz
    > ubywania płynu nie było innych objawów uszkodzonej uszczelki), a to był
    > tylko korek...
    Ja też obserwuję w kilku autach, jakie rodzina używa, a ja pilnuję
    płynów, że poziom płynu chłodniczego stabilizuje się w okolicach minimum.
    Dolewam na max, a za tydzień jest 2 mm powyżej min. Nic nie cieknie, nic
    złego się nie dzieje.
    Jacek

  • 6. Data: 2016-12-07 17:49:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

> [...]
    > No to wziałem i znowu dolałem do maks.
    > Po 2 dniach znowu jest na poziomie min ale dalej nie schodzi.

    Jak chcesz. Ja dolewam bo sączy się w bardzo niedostępnym miejscu.
    Musiałbym zdejmować przepustnicę a bardzo mi się nie chce.

    > dolewac do skutku bo płyn gdzies sie rozchodzi po zakamarkach

    rozchodzi się haha :)

    > czy zostawic tak jak jest skoro jest co prawda min ale w
    > prawidłowym zakresie?

    Jeśli się zatrzymuje to masz szczęście. tzn że wyciek zależy od
    ciśnienia i ciśnienie nie przyrasta bez końca.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 7. Data: 2016-12-07 20:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Jeśli się zatrzymuje to masz szczęście. tzn że wyciek zależy od
    > ciśnienia i ciśnienie nie przyrasta bez końca.

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko