  • 1. Data: 2016-12-07 15:38:47
    Temat: Re: PZU Samoobsluga
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-12-07 o 11:42, J.F. pisze:

    > http://www.msn.com/pl-pl/finanse/finanse-osobiste/wy
    startowa%C5%82a-pzu-samoobs%C5%82uga-docenisz-j%C4%8
    5-przy-pierwszej-st%C5%82uczce/ar-AAkZFND

    > Samodzielna wycena szkody ?
    >
    > J.

    W lecie miałem stłuczkę. Kobieta miała OC w PZU i wjechała mi w tył.
    Podpisała oświadczenie. Wypełniłem formularz na stronie PZU w internecie
    + skan oświadczenia. Następnego dnia zadzwoniła pracowniczka PZU, przez
    telefon zweryfikowała szkodę. Za 3 dni miałem odszkodowanie na koncie.