  • 1. Data: 2012-12-30 16:05:24
    Temat: A tymczasem w bywszym Sojuzie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    http://motoryzacja.interia.pl/multimedia/wideorelacj
    e/news/uwaga-osoby-wrazliwe-nie-powinny-tego-ogladac
    ,1875768,2823

    Bylo? Ja wiekszosci nie znam.

    Nasuwa sie taka refleksja, ze oni powinni jezdzic na oslach. Dla pewnosci
    obowiazkowo okulawionych.

    W Polsce tez sie rozne rzeczy zdarzaja, ale w porownaniu z Ruskimi u nas
    jest Singapur...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-12-30 18:46:30
    Temat: Re: A tymczasem w bywszym Sojuzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 16:05:24 +0100, Maciek napisał(a):
> [...]
    > Bylo? Ja wiekszosci nie znam.
    > Nasuwa sie taka refleksja, ze oni powinni jezdzic na oslach. Dla pewnosci

    Jak sie na to patrzy ... owszem.
    Wiele dziwacznych ... za duzo wodki ?

    > W Polsce tez sie rozne rzeczy zdarzaja, ale w porownaniu z Ruskimi u nas
    > jest Singapur...

    Rosja - jedyny kraj na swiecie gdzie jadac pod prad na autostradzie grozi
    ci uderzenie w bagaznik :-)

    Ale ... w 2010 bylo u nich 26 tys ofiar smiertelnych.
    Wielka liczba ... ale w przeliczeniu na mieszkanca to tylko dwa razy wiecej
    niz u nas. A przypominam ze kilkanascie lat temu to i u nas bylo dwa razy
    wiecej niz teraz.

    Wiec czy u nich na codzien jest tak niebezpiecznie jak sie z tych filmow
    wydaje ? A samochody widac na nich dosc dobre, jakby tak zawsze jezdzili,
    to by dawno ich nie mieli.

    Moze to tylko skutek nasycenia kamerami samochodowymi ?

    Tak swoja droga - niby w Rosji bieda, a na samochody w miare dobre ich
    stac, i na kamerki do samochodow tez :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-12-30 19:04:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak swoja droga - niby w Rosji bieda, a na samochody w miare dobre ich
    > stac, i na kamerki do samochodow tez :-)

    Ilu?
    Bo to nadal wielki kraj, więc nawet jeśli stać tak 1/10 procentowo tego co u
    nas, to ci co ich stać mogą zalać net swoimi nagraniami.

  • 4. Data: 2012-12-30 19:07:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 18:46:30 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jak sie na to patrzy ... owszem.
    > Wiele dziwacznych ... za duzo wodki ?

    Obstawiam ich slynne rozgildziajstwo.

    "rosyjski stan ducha, który jest mieszaniną niechlujstwa, obojętności,
    lenistwa i głupoty"

> [...]
    > wiecej niz teraz.
    >
    > Wiec czy u nich na codzien jest tak niebezpiecznie jak sie z tych filmow

    Przeciez nie kazde zdarzenie musi sie wiazac z ofiarami. Wiekszosc tych na
    filmie to raczej rozwalka aut, infrastrukturi itp.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2012-12-30 19:07:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 19:04:30 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Ilu?
    > Bo to nadal wielki kraj, więc nawet jeśli stać tak 1/10 procentowo tego co u
    > nas, to ci co ich stać mogą zalać net swoimi nagraniami.

    jakbym nawet mial, to bym nie mogl takich filmikow zapodac.
    No ale moze jakby u nas byl milion kamer to by sie znalazlo ..

    J.

  • 6. Data: 2012-12-30 21:50:42
    Od: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>

    > Przeciez nie kazde zdarzenie musi sie wiazac z ofiarami. Wiekszosc tych na
    > filmie to raczej rozwalka aut, infrastrukturi itp.

    Odpadające koła od samochodów, to tam normalność?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2012-12-30 22:33:33
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Odpadające koła od samochodów, to tam normalność?

    no w sumie - jaki ustroj taka kultura motoryzacyjna ... przez dzieisiatki
    lat komuny sie nauczyli "ordnungu" ;)

  • 8. Data: 2012-12-30 22:47:29
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-12-30 21:50, Mateusz Bogusz pisze:

    > Odpadające koła od samochodów, to tam normalność?

    jezdze po rosji i innych republikach. od europy po kamczatke, zrobilem
    ze 300tys km i takich sytuacji, jak na tych filmach NIGDY nie widzialem.

  • 9. Data: 2012-12-31 01:03:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Moze to tylko skutek nasycenia kamerami samochodowymi ?

    podobno jest ich tam wyjątkowo wiele.
    Powód - wszechobecna korupcja.
    Bez kamerki nie udowodnisz, jak ten drugi zapłaci milicji więcej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,