  • 1. Data: 2012-12-30 20:55:32
    Temat: Z Jerzym Polaczkiem byłym ministrem transportu o fotoradarach rozmawia Magdalena Rubaj...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    "
    - Czy oplatanie Polski wielką siecią fotoradarów, wysyłanie na drogi tajnych
    samochodów z radarami ma coś wspólnego z działaniem na rzecz poprawy
    bezpieczeństwa? Czy chodzi jedynie o wlepianie jak największej liczby
    mandatów?
    - Działania Generalnej Inspekcji Transportu Drogowego nie mają nic wspólnego
    z dbaniem o bezpieczeństwo na polskich drogach. Służba ta przekształciła się
    w formację, której celem jest po prostu łupienie po kieszeniach jak
    największej liczby kierowców. GITD na polecenie rządu przekształcił się w
    służbę fiskalną, która ma załatać budżetową dziurę ministra finansów. A
    tercet premier Donald Tusk,minister Sławomir Nowak, generał Tomasz Połeć
    rozpoczął łupienie polskich kierowców, rozkręcając fotograficzny przemysł na
    wielką skalę, bo inaczej sieci fotoradarów nazwać nie można. Stworzyli
    największy państwowy zakład fotograficzny, który ma ponad 500 filii
    rozsianych po różnych drogach w Polsce. Fotoradarów nie stawia się wcale
    tam, gdzie chodzi o poprawę bezpieczeństwa, ale tam, gdzie można złapać jak
    najwięcej kierowców i wlepić jak najwięcej mandatów.
    "

    Hehe

    http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Polaczek-Fotor
    adary-to-przemysl-fotograficzny,wid,15212315,wiadomo
    sc.html

  • 2. Data: 2012-12-30 23:21:47
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-12-30 20:55, John Kołalsky pisze:
    /ciach/
    > Hehe
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Polaczek-Fotor
    adary-to-przemysl-fotograficzny,wid,15212315,wiadomo
    sc.html

    z drugiej strony można zrobić niezłe kuku rządowi i zacząć jeździć
    przepisowo ;). Szkoda że GITD nie stanowi swego rodzaju mobilnej stacji
    diagnostycznej tu widziałbym duże pole do poprawy bezpieczeństwa na drogach.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 3. Data: 2012-12-31 00:02:23
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > z drugiej strony można zrobić niezłe kuku rządowi i zacząć jeździć przepisowo

    Komu ?:)

    sz.

  • 4. Data: 2012-12-31 10:31:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 30 Dec 2012 23:21:47 +0100, Marcin Jan

    > z drugiej strony można zrobić niezłe
    > kuku rządowi i zacząć jeździć przepisowo ;)

    Tak jest. Ale polaki to taki wyjątkowo przekorny naród...

    BTW To mi przypomina śmieszną akcję protestacyjną na wysokie ceny paliw.
    Zamiast się ograniczyć i przestać kupować paliwo, to barany je kupowały po
    chorej cenie i jeszcze jałowo je wypalały w protestach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2012-12-31 11:16:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 30 Dec 2012 20:55:32 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Hehe

    Co "hehe"? Łatwo jest krytykować, jak się jest w opozycji. Ciekaw
    jestem czy byłby taki skory do wygłaszania takich tekstów, gdyby
    siedział na stołu ministra transportu czy chgw czego tam. Politycy to
    kur..., bez żadnego wyjątku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-12-31 12:10:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 11:16:45 +0100, jerzu napisał(a):
    > Co "hehe"? Łatwo jest krytykować, jak się jest w opozycji. Ciekaw
    > jestem czy byłby taki skory do wygłaszania takich tekstów, gdyby
    > siedział na stołu ministra transportu czy chgw czego tam.

    Siedzial, ale nie chce mi sie szukac co tam jedgo ministerstwo wymyslilo.

    Czas byl prosperity, gospodarka stala dobrze, budzet w miare tez ...

    > Politycy to kur..., bez żadnego wyjątku.

    Pod tym wzgledem to prezes PIS jakby wieksza :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-12-31 12:17:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 31 Dec 2012 12:10:38 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Siedzial, ale nie chce mi sie szukac co tam jedgo ministerstwo wymyslilo.

    Jak to co? Winiety :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2012-12-31 12:59:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jak to co? Winiety :)

    Moglbys przytoczyc jakies szczegoly ?

    sz.

  • 9. Data: 2012-12-31 13:47:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-31 12:10, J.F. pisze:

    > Siedzial, ale nie chce mi sie szukac co tam jedgo ministerstwo wymyslilo.

    Winniśmy Mu głęboki szacunek za odebranie koncesji GTC na pomorski odcinek A1.
    Dzięki temu, po jasnej od początku, sromotnej porażce w sądzie, trzeba było ponownie
    podpisać umowę z tą samą firmą, tyle że już kilkaset milionów drożej.

    Hmm - spyta pewnie jakiś leming - a dlaczego mamy być wdzięczni?
    Elementarne! Wszyscy wiemy, jak kończą się zbyt tanie kontrakty drogowe.
    Kiepska jakość, bankructwa... Dzięki trickowi Polaczka uniknęliśmy klęski.
    Dziwię się, że jakoś tego nie nagłaśnia.

  • 10. Data: 2012-12-31 14:05:58
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-31 11:16, jerzu pisze:
    > Co "hehe"? Łatwo jest krytykować, jak się jest w opozycji.

    Dokładnie!
    Wszak ci bardziej POprawni politycznie poglądów za grosz nie zmieniają
    po dojściu do władzy ;-)

    " Polacy mają być kontrolowani w każdym miejscu. Utrudnić ludziom życie
    do maksimum, a na końcu ich skontrolować wszystkich bez wyjątku. To jest
    filozofia PiS. Tylko facet który nie ma prawa jazdy, może wydawać
    pieniądze na fotoradary, a nie na drogi".