  • 1. Data: 2013-11-02 18:47:07
    Temat: AEG D 4500
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Zna ktoś tę słuchawkę DECT?
    Instrukcja jest, ale bardzo lakoniczna.
    Dostałem takowy w spadku po rodzinie, przeleżał kilka lat w piwnicy w fabrycznym
    pudełku, a akurat by się przydał.
    Załadowałem akumulatorki, naładowały się, a słuchawka nadal nie działa.
    Nic się nie pokazuje na wyświetlaczu słuchawki.
    Jedyne, co daje oznaki życia w słuchawce, to klawisz # po naciśnięciu jeden krótki
    pisk, po kolejnym naciśnięciu dwa krótkie piski
    (na zmianę blokuje i odblokowuje klawiature, tylko nie wiem czy jeden pisk to
    zablokowanie, czy odblokowanie).
    Baza reaguje na wstawienie słuchawki (biiip i włącza ładowanie z czerwoną diodką) i
    tyle.
    Będzie działać, czy padła bezpowrotnie?