  • 1. Data: 2009-01-06 20:05:47
    Temat: AT91SAM7S wyjście PCK
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    AT91SAM7S ma trzy wyjścia PCK.
    W dokumentacji nie mogę znaleźć informacji na temat ograniczeń
    częstotliwości sygnału jaki można wypuścić na tych wyprowadzeniach.
    Czy należy przyjąć, że dla tych wyjść dotyczą te same ograniczenia co
    odpowiednio dla PA6,PA21 i PA31 czyli 25MHz ?

    Paweł

  • 2. Data: 2009-01-06 22:48:29
    Temat: Re: AT91SAM7S wyjście PCK
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Paweł pisze:

> [...]
    > Czy należy przyjąć, że dla tych wyjść dotyczą te same ograniczenia co
    > odpowiednio dla PA6,PA21 i PA31 czyli 25MHz ?

    Niekoniecznie, bo w dokumentacji sam Atmel dał przykład wyprowadzania
    niepodzielonej częstotliwości PLL'a na wyjście PCK (Figure 26-6).

    Sprawdź doświadczalnie i napisz, co udało się ustalić.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/