  • 1. Data: 2009-01-05 16:49:10
    Temat: Tuner Tv na Express Card
    Od: "grafi1001" <k...@g...pl>

    Witam!

    Szukam jakiegos dobrego tunera tv na gniazdo expresscard, najlepiej format
    zapisu divx (albo jakis co malo zajmuje i jakosc srednia), dobra obsluga
    analogowej tv, cyfrowa jest mi obojetna (i tak nie bede uzywal). Zeby sie
    nie zacinal na przegladaniu kanalow jak to maja tunery Pinnacle i dzialal
    sprawnie/plynnie na kompie:

    LAPTOP:
    Asus/Asmobile VBI s96s
    C2D 2.0 GHZ
    2GB DDR II RAM
    GF 8600m GS 256mb

    Cena do 350zł.

  • 2. Data: 2009-01-07 14:09:38
    Temat: Re: Tuner Tv na Express Card
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jan 5, 5:49 pm, "grafi1001" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > nie zacinal na przegladaniu kanalow jak to maja tunery Pinnacle i dzialal

    Mam tuner na USB AverMedia Hybrid TV+FM (A828). AFAIR MAja tez wersje
    na expresscard. Jakosc obrazu jest wiecej, niz zadowalajaca, analogowa
    TV daje sie calkiem niezle nawet na drucie odbierac, a nagrywanie
    video to i tak kwestia wybranego softu, ja uzywam VirtualDub +
    MainConcept DV...
    NIestety, nie powiem Ci, jak sprawnie idzie przelaczanie kanalow
    oryginalnym softem (nie uzywam go), ale hardware przestraja sie niemal
    natychmiast.
    Uzywam glownie do lapania sygnalu S-Video (i do nagrywania DVB-T), ale
    nie ma technicznej roznicy miedzy nagraniem z TV, a z S-V.
    --
    Marek Lewandowski

  • 3. Data: 2009-01-08 23:36:00
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    ja uzywam tunera USB firmy X3M model HU2200, mają teże wersję jaka szujasz.
    ogólnie jetsem zadowony, obraz się nie tnie, tv analog i cyfrowa działa
    b.dobrze.

    --
    VSS