  • 1. Data: 2005-05-17 15:19:07
    Temat: Adres IP 127.0.0.1
    Od: "Qbbeck" <k...@p...onet.pl>

    Cześć
    Mam pytanko do znawców :). Co to jest za adres ten 127.0.0.1. Ostatnio
    zauważyłem, że prawie każdy program się z nim komunikuje. Zaczęło się to chyba
    po zainstalowaniu O&O Defrag v.8 ale nie wiem, czy to ma związek. Nie ma
    przesyłu danych, tylko jest komunikacja jakaś z tym adresem. Zauważyłem to w
    programie NetLimiter, bo tam można sprawdzić jaki program z jakim IP się
    komunikuje. Czy to jest coś groźnego?. Dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-05-17 15:23:23
    Temat: Re: Adres IP 127.0.0.1
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Qbbeck" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zauważyłem to w programie NetLimiter, bo tam można sprawdzić jaki
    > program z jakim IP się komunikuje. Czy to jest coś groźnego?. Dzięki za

    Ten adres to tzw. 'pętla zwrotna' dla Twojego komputera - czyli po prostu... to
    Twój komputer ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2005-05-17 15:27:22
    Od: k...@p...onet.pl

    No dobra, ale to nie jest jakiś wirus?
    I czemu wcześniej tego nie było, a teraz jest?

  • 4. Data: 2005-05-17 15:59:00
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    > No dobra, ale to nie jest jakiś wirus?
    > I czemu wcześniej tego nie było, a teraz jest?

    Napisz dokładnie: jakie są komunikaty.

  • 5. Data: 2005-05-17 17:39:00
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    > No dobra, ale to nie jest jakiś wirus?
    > I czemu wcześniej tego nie było, a teraz jest?

    Ten adres miales zawsze. Wiele programow z niego korzysta. Jesli dotychczas
    nie natrafiles na takie programy to byla to tylko kwestia przypadku.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2005-05-17 18:09:08
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    DooMiniK pisze:

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Napisz dokładnie: jakie są komunikaty.

    Ale to już może na jakiejś innej grupie...

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 7. Data: 2005-05-17 18:41:11
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Neas" <n...@n...invalid> napisał w wiadomości

    > Ale to już może na jakiejś innej grupie...

    Eeee tam - jakoś się podciągnie to pod problem pl internetu ;)

  • 8. Data: 2005-05-17 19:57:23
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    DooMiniK napisał(a):
    > Eeee tam - jakoś się podciągnie to pod problem pl internetu ;)

    problemem polskiego internetu sa ludzie, ktorzy nie potrafia korzystac
    ze wspolczesnych komputerow - w szkolach tego nie ucza ;]

    --
    Łukasz Grąbczewski
    www.legionowo.eu.org

  • 9. Data: 2005-05-17 23:12:35
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    DooMiniK pisze:

    > Eeee tam - jakoś się podciągnie to pod problem pl internetu ;)

    To nie ze złośliwości -- po prostu na odpowiedniej grupie napewno znajdzie
    się więcej osób chętnych do udzielenia odpowiedzi. :)

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 10. Data: 2005-05-18 06:38:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    DooMiniK wrote:

    > Eeee tam - jakoś się podciągnie to pod problem pl internetu ;)

    np. ze ten adres rowniez znajduje sie w Polsce.

    --

    toczący się pies nie nasiąka basem.