  • 1. Data: 2004-10-14 06:16:38
    Temat: Air2net - ile to jest warte?
    Od: Rafal Jankowski <r...@d...pl>

    Witam,

    Kumpel mieszka w domu gdzie jedyne znane mu możliwości podłączenia do
    Internetu to Neostrada i Air2net Tele2. Neostrada jest w tym przypadku
    mało atrakcyjna, bo trzeba płacić abonament za telefon stacjonarny,
    którego nie potrzebuje. Praktycznie wszystkie opinie jakie czytałem na
    grupach o Air2net były złe, ale też były to w większości wiadomości sprzed
    ok. 2 lat. Czy od tego czasu coś się zmieniło na lepsze, czy dalej jest to
    samo?

  • 2. Data: 2004-10-14 08:05:14
    Temat: Re: Air2net - ile to jest warte?
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <sjs@USUN_TO_Z_TEGO_ADRESUgt.pl>

    > Kumpel mieszka w domu gdzie jedyne znane mu możliwości podłączenia
    > do Internetu to Neostrada i Air2net Tele2.

    W domu mam Neo, w pracy Tele2. Neo chodzi zdecydowanie lepiej i stabilniej.

    sjs

  • 3. Data: 2004-10-14 15:09:41
    Od: Krzysztof Książek <m...@g...pl>

    Dnia 2004-10-14 08:16:38 Rafal Jankowski napisał(a) w wiadomości
    .com.pl> co
    następuje:

> [...]
    > ok. 2 lat. Czy od tego czasu coś się zmieniło na lepsze, czy dalej jest to

    Łącze 128 kbps z 64 kbps CIR. _Nigdy_ nie widziałem na nim 128 kbps.
    Prędkości osiągane to 10 - 11 KB/s. Ostatnio miałem przyjemność
    dowiedzieć się, że dział techniczny pracuje tylko poniedziałki - piątki.
    Łącze nie działało przez cały weekend, awaria została naprawiona dopiero
    w poniedziałek koło południa.

    Nie chce mi się sprawdzać jaką teraz mają ofertę dla użytkowników
    indywidualnych. Kiedyś dawali łącze do 512 kbps. Chyba musieliby mi
    dopłacić, żebym się na to zdecydował.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Książek

    PS. To łącze, o którym pisze, wymieniane będzie właśnie na Neo+. TPSA
    zrobiła przyjemną promocję dla placówek edukacyjnych.