  • 1. Data: 2010-05-18 09:59:26
    Temat: Akcja Warszawa 11.06
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    Jakby ktoś chciał zaprotestować przeciwko bandyckim cenom przejazdu
    motocyklem przez A4 to info poniżej. Tym razem protest nie na A4 a pod
    Ministerstwem Infrastruktury:

    Poniżej zamieszczam wstępne ustalenia dotyczące "Akcji Warszawa 11.06".
    Proszę Was o uważne przeczytanie i zgłaszanie uwag oraz chęci udziału
    (dzięki temu możemy ocenić ilość motocykli i odpowiednio się do tego
    przygotować). Po szczegóły sięgajcie na http://www.motoautostrada.pl (co
    najmniej raz w tygodniu będziemy uaktualniać informacje), tam również w
    formie komentarzy możecie wpisywać swoje sugestie. Jak uporamy się wreszcie
    z tematem autostrad mamy zamiar zająć się innymi problemami dotyczącymi
    motocyklistów, a do tego potrzebujemy Waszego wsparcia.

    Motocykliści w Warszawie 11.06.2010.
    1. Spotykamy się o godzinie 13.00 przed Ministerstwem Infrastruktury.
    2. Spotkanie w Warszawie wg dwóch wariantów:
    A) Zgromadzenie Publiczne przed Ministerstwem Infrastruktury podczas
    którego powiemy o naszych postulatach, a na ręce ministra złożymy list
    otwarty/petycję.
    Następnie po rozwiązaniu Zgromadzenia Publicznego ok. godz. 14.00
    przejedziemy KAŻDY OSOBNO, ZGODNIE Z PRZEPISAMI RUCHU DROGOWEGO w okolice
    Sejmu. Przez godzinę motocykliści przejadą wg planu przez Warszawę, a w tym
    czasie złożymy w Parlamencie listy do wszystkich posłów i senatorów, w
    których poprosimy o poparcie naszych postulatów.
    Ok. godz. 15/16.00 opuszczamy stolicę.
    B) Gdyby władze Warszawy nie dopuściły do Zgromadzenia Publicznego (z
    przyczyn zupełnie nam nie znanych) wtedy wszyscy, którzy przyjadą będą
    podróżować wg przekazanych planów wytyczonej trasy.Przez 2 godzinki, od
    13.00 KAŻDY OSOBNO, ZGODNIE Z PRZEPISAMI RUCHU DROGOWEGO będzie podróżował
    po Warszawie.
    3. Naszym celem jest pokazanie, że motocykliści są zorganizowaną i bardzo
    liczną grupą; Ministerstwo uważa, że nie jesteśmy godni aby z nami
    rozmawiać i nie widzą potrzeby zmian. Główną motywacją ministerstwa jest
    fakt jakoby motocykliści byli niewielką grupą społeczną, niepotrafiącą się
    skonsolidować i w związku z tym nie ma potrzeby respektowania naszych praw.
    (to nie są wymyślone słowa ? to stwierdzenia przedstawicieli różnych
    urzędów !)
    ZAPRASZAMY DO ŚLEDZENIA STRONY http://www.motoautostrada.pl - będziemy na
    niej publikować wszystkie najświeższe wiadomości oraz ostateczne decyzje.
    Jeśli nie odwołamy całej akcji do 04.06.2010 to bez względu na wszystko
    SPOTKAJMY SIĘ ? to piękna okazja zwiedzenia stolicy i poznania się.

    PROSIMY ! wszystkie osoby, którym nie jest obojętne traktowanie
    motocyklistów na autostradach w Polsce o przyjazd, a bardziej aktywnych do
    pomocy w zorganizowaniu tego wydarzenia.
    -------------

    pozdr
    Szwed & Aprilka

  • 2. Data: 2010-05-18 13:33:44
    Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    > Motocykliści w Warszawie 11.06.2010.

    Blokowanie w godzinach szczytu w piatek i tak juz zakorkowanego miasta nie
    przysporzy Wam wielu zwolennikow choc idea jest sluszna...

    Jaro

  • 3. Data: 2010-05-18 13:39:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jaro pisze:

    > Blokowanie w godzinach szczytu w piatek i tak juz zakorkowanego miasta

    ...które do najbliższej autostrady ma z 80km,

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 4. Data: 2010-05-18 13:43:03
    Od: "- MarusC" <m...@N...gazeta.pl>

    Jak uporamy się wreszcie
    > z tematem autostrad mamy zamiar zająć się innymi problemami dotyczącymi
    > motocyklistów,

    Proponuję sprawę zezwolenia na jazdę po buspasach.
    Może jeszcze stawki rozliczenia za km w firmie.

    MarusC

    R1200GS

    F650 Funduro sprzedam

  • 5. Data: 2010-05-18 14:01:12
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***gildor"
    ...które do najbliższej autostrady ma z 80km,

    Sprawa nie dotyczy mnie osobiscie to olac ja...
    piekne podejscie - prawdziwie polskie.
    Moze kolega wystapi do organizatorow - niech protestuja gdzies w polu tak by
    nikomu nie przeszkodzic - nawet ptaszkom i roslinkom,
    a jak sie juz sie uda to chetnie skorzystamy wszyscy.

    Dziwne - Warszawa nie ma stoczni ani kopaln a i stoczniowcy i gornicy tez
    czesto tu bywaja...

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-05-18 14:23:20
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Sprawa nie dotyczy mnie osobiscie to olac ja...
    > piekne podejscie - prawdziwie polskie.

    Ale myslisz ze taki protest cos da ?

    Ja wiem ze motocykle to zabawki ale mimo ze mam kilka to az takim
    dzieckiem to nie jestem.

    > Moze kolega wystapi do organizatorow - niech protestuja gdzies w polu tak by
    > nikomu nie przeszkodzic - nawet ptaszkom i roslinkom,
    > a jak sie juz sie uda to chetnie skorzystamy wszyscy.

    Ale jak nie bierzesz udzialu w protescie to mozesz jechac kanionami i
    ogolnie zgodnie z kodeksem wewnetrznym nie z PoRD, wiec co Ci korki ?

    Ze inni stoja ? I tak w piatek to miasto stoi, byl czas przywyknac :-)

    > Dziwne - Warszawa nie ma stoczni ani kopaln a i stoczniowcy i gornicy tez
    > czesto tu bywaja...

    Stoczniowcy szykuja porty na Wisla a gornicy kopia metro.

    Natomiast to co napisal MarusC - legalizacja jezdzenia po buspasach na
    moto byloby fajne.
    Lamalbym wtedy jeden przepis mniej.
    :-)

    KJ

  • 7. Data: 2010-05-18 14:30:45
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Szwed napisał(a):
    > Jakby ktoś chciał zaprotestować

    nie wiem czy tak w zalobie wypada

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2010-05-18 15:19:35
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "KJ Siła Słów"
    Ale myslisz ze taki protest cos da ?

    Ten co sie procesowal o zaplate za jazde po nieistniejacej autostradzie
    wygral - choc pewne wielu myslalo inaczej.

    *** Ja wiem ze motocykle to zabawki ale mimo ze mam kilka to az takim
    dzieckiem to nie jestem.

    Wiec nie usiadziemy i nie rozplaczemy sie ???

    *** Ale jak nie bierzesz udzialu w protescie to mozesz jechac kanionami i
    ogolnie zgodnie z kodeksem wewnetrznym nie z PoRD, wiec co Ci korki ?

    Kolegi sprawa widze rowniez nie dotyczy...

    ***Stoczniowcy szykuja porty na Wisla a gornicy kopia metro.

    Ale to chyba nie ci demonstruja.

    ***Natomiast to co napisal MarusC - legalizacja jezdzenia po buspasach na
    moto byloby fajne. Lamalbym wtedy jeden przepis mniej.

    Ja po drodze do pracy nie mam buspasow - wiec po co komu takie ulatwienie???
    :):):)

    Tytus z fabryki

  • 9. Data: 2010-05-18 15:41:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Ten co sie procesowal o zaplate za jazde po nieistniejacej autostradzie
    > wygral - choc pewne wielu myslalo inaczej.

    Był prawnikiem z zawodu.

    > Kolegi sprawa widze rowniez nie dotyczy...

    Sprawa dotyczy. Ale akcja z ktorej niestety nic nie wyniknie, mnie
    osobiscie nie przekonuje, cfaniaki a garniturach z zarzadu autostrady
    beda myslec - a niech tam maja terapia zajeciowa, to im na bramkach
    cisnienie spadnie ;-)

    > Ja po drodze do pracy nie mam buspasow - wiec po co komu takie ulatwienie???

    nie boj, nie boj, jeszcze Ci kiedys wymaluja.
    :-)

    KJ

  • 10. Data: 2010-05-18 16:03:20
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów"
    Był prawnikiem z zawodu.

    Myslisz, ze jedynym na tej "autostradzie"???

[...]

    Moze zbudujemy bramki w Warszawie???.
    Wybory niedlugo moze ktos postara sie o elektorat na dwoch kolkach.

    *** nie boj, nie boj, jeszcze Ci kiedys wymaluja.

    Na wies siem wyprowadzam - a i kierunek dojazdu do pracy bede sie staral
    zmienic, wiec nie grozi.
    Malujta drogowcy te buspasy :)

    Tytus z fabryki