  • 1. Data: 2010-05-17 21:16:28
    Temat: 138 kg pomaranczy
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Pierwsze wrazenia z jazdy pomarancza: :P
    -pierwszy raz 80km/h bylo za duzo dla mnie
    -pierwszy raz za zatankowanie 20 zl mialem tyle wrazen
    -pierwszy raz uwazalem na korzenie, a nie katamarany
    -pierwszy raz zwalone drzewo na sciezke nie oznaczalo potrzeby szukania
    nowej drogi
    -pierwszy raz zgubilem sie na Kaszubach
    -pierwszy raz nie dbalem o to, ze sie zgubilem :P, tylko wrocilem do lasu
    -pierwszy raz wyprzedzil mnie yaris na asfalcie
    -pierwszy raz po przejechaniu 200 km bylem zmeczony jak po dzwiganiu
    ciezarow
    -pierwszy raz na widok kaluzy dawalem pelen palnik
    -pierwszy raz jechalem pod roznymi dziwnymi katami w blocie, piachu z twarza
    usmiechnieta od ucha do ucha

    Poza tym:
    - na asfalcie to generalnie masakra - wlasciwosci jezdne super, ale
    mieszanie biegami jak
    w jakiejs NSR125 - masakra w porownaniu z GSXR1000 :D hyhyhyh,
    -w terenie - SUPER - myslalem, ze bede musial sie uczyc jezdzic od poczatku,
    ale motocykl ten jest baaaaaaaardzo instynktowny, nawet w sytuacjach gdy
    uciekal juz
    jednoczesnie przod i tyl.... gaz, i moto samo wychodzilo....super uczucie :D

    Ale GPS jest niezbedny do lasow :D. Tylko zastanawiam sie, ktory uchwyt
    to wytrzyma :P

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    KTM690 enduro
    GSXR1000K5

  • 2. Data: 2010-05-17 22:20:32
    Temat: Re: 138 kg pomaranczy
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tomek K. pisze:

    > Ale GPS jest niezbedny do lasow :D. Tylko zastanawiam sie, ktory uchwyt
    > to wytrzyma :P

    Tylko nie mów, że właśnie z lasu wróciłeś.

    Samemu w lesie po nocy ? może być słabo.
    Nie mówiąc już o tym, że samemu podręczniki enduro nie polecają
    (mi się zdarza, ale tam gdzie latam jednak ludzie się kręca).

    GPS jazdę na kierownicy to wytrzyma, gorzej z glebą.
    Proponuje do plecaka.

    KJ
    PS. No co, nie kupił 2-paka jak mówiłem to sobie go trochę postraszę ;-)
    PS2. Fajnego brudnego!

  • 3. Data: 2010-05-18 07:17:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-17 23:16, Tomek K. pisze:
    > Pierwsze wrazenia z jazdy pomarancza: :P
    [...]
    > Tomek K.(3city)
    > KTM690 enduro

    No no! Zgodnie z ogolnie znanym, preclowym, zawolaniem iz kazdy skonczy
    i tak w blocie..?! ;-) Gratulacje!

    --
    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2010-05-18 07:38:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tomek K. napisał(a):
    > KTM690 enduro

    Gratulacje :)

    Ty no, ale co Cie przekonalo do KTMa? Bo jak pamietam nie chciales...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-05-18 07:40:35
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    > Ty no, ale co Cie przekonalo do KTMa?

    nowopowstaly w Gda salon? ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2010-05-18 07:50:15
    Od: n...@s...com

    On Mon, 17 May 2010 23:16:28 +0200, "Tomek K." <t...@p...fm>
    wrote:

    >Pierwsze wrazenia z jazdy pomarancza: :P

    gratulacje

    >Ale GPS jest niezbedny do lasow :D. Tylko zastanawiam sie, ktory uchwyt
    >to wytrzyma :P

    garminowski rowerowy do odbiornikow turystycznych, na prawde jest
    trudny do zniszczenia :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2010-05-18 08:05:40
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    (pj) wrote:

    > nowopowstaly w Gda salon? ;-)

    A jakies jazdy testowe przewiduja?
    K.

  • 8. Data: 2010-05-18 08:11:40
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    http://tinyurl.com/3977pnu

    --
    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2010-05-18 08:26:42
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał:
    > Tylko nie mów, że właśnie z lasu wróciłeś.
    > Samemu w lesie po nocy ? może być słabo.

    Ja ostatnio slepy sie zrobilem w nocy i nawet samochodem
    unikam jazdy po ciemku poza miastem, a co dopiero enduro (w lesie),
    ktore ma zarowke jak moj rower ;-).
    Takze jazdy odbywaly sie w dzien.

    > Nie mówiąc już o tym, że samemu podręczniki enduro nie polecają

    100 km przelatalem sam, a drugie 100 km z kumplem, ktory wychowal
    sie w tamtych lasach :D

    > (mi się zdarza, ale tam gdzie latam jednak ludzie się kręca).

    Ja endurzenia dopiero sie ucze, i tak np. troche lekcewazaco podszedlem
    do ubioru z nastawieniem "eee tam te 60-70 km/h, kurtka turystyczna
    z goretexem i jakimis drobnymi ochraniaczami wystarczy" - ale musze
    przyznac, ze wczoraj momentami mialem stracha :D, zupelnie inaczej
    odbiera sie ta predkosc. I zaczalem zastanawiac sie nad jakas zbroja
    dainese albo buzerem....

    > PS2. Fajnego brudnego!

    Dzieki !

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 10. Data: 2010-05-18 08:32:03
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał
    > nowopowstaly w Gda salon? ;-)

    Motocykl zostal kupiony przeze mnie standardowo w .... Lodzi :)

    A czemu w koncu padlo na KTM?
    Jest najlzejszym jednocylindrowym enduro,
    a najwazniejszym argumentem - jest najbrzydszym enduro na rynku ;-).

    Po wczorajszych jazdach utwierdzilem sie w dobrym zakupie -
    mysle, ze na tenere660 z 210kg mialbym olbrzymie problemy
    wjechac tam gdzie wczoraj z pelnym usmiechem na twarzy pojezdzilem :)))))

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)