  • 1. Data: 2012-02-13 21:43:03
    Temat: Akumulator. piwo i hamulce
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Ładowałem wczoraj akumulator przy -16 i chyba sie hamulce zatarły...

    Ale od początku:
    postało sobie autko ostatnie dwa tygodnie na kołkach, i wczoraj rano nie
    raczyło "łypnąć" żadną lampką. No to podłączyłem do akuku ustrojstwo
    ładujące podłączone do 230 V, kabelkami fi może 5 mm w obwodzie razem z
    izolacją, poczekałem "piwo" i o dziwo silnik, jak zawsze, gdy rozrusznik
    kręcił "odpalił", ba radio nie straciło "nastawów"

    Szczęśliwy, że akuku jako tako sprawny wyjąłem kluczyk i poszedłem ze
    szwagrem na piwo, a po 7 godzinach odłączyłem ładowanie -- samochód odpalał
    od pierwszego "dotknięcia".

    A dzisiaj... Założyłem zimówki, samochód odpala "od kopa", ale śmierdzi z
    lewego tylnego hamulca po przejechaniu 5 kilometrów z niewielka prędkością,
    max 50 km/h.
    Chuchano na zimne przed wyjazdem, chuchano po 5 kilometrach, ale ciągle i
    tylko z tego jednego śmierdzi.

    Czyżby hamulec się zagrzał z powodu ładowania akuku zbyt długo, albo za
    dużym prądem?

    I uprzedzam, to nie linka od ręcznego, bo jej nie ma...

    --
    Tomasz Nycz

  • 2. Data: 2012-02-13 21:56:52
    Temat: Re: Akumulator. piwo i hamulce
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:120213.214303.pms.2608@int.dyndns.org.invalid..
    .
> [...]
    > dużym prądem?
    >
    > I uprzedzam, to nie linka od ręcznego, bo jej nie ma...

    eeeee. To od tego że ze szwagrem wzięliście pasteryzowane.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2012-02-14 00:10:37
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    .

    > eeeee. To od tego że ze szwagrem wzięliście pasteryzowane.

    ja bym sie gleboko zastanowil czy oni sa pewni tego czy rzeczywiscie pili
    piwo?