    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ale ja jestem bogata
    Date: Tue, 12 Jan 2021 20:50:47 +0100

    Ale dzisiaj fajnie na drodze. Śnieg je zasypał i wreszcie jest co robić.
    No ale właśnie ...

    Jadę sobie przez miasto. Sznurek samochodów. Widzę autobus który chce
    się włączyć, mam dystans, więc sobie spokojnie hamuję. A w lusterkach
    widzę, że ktoś obok mnie parkuje. Nie wyszło mu normalne hamowanie.
    Myślę sobie ... co za piii, nie widzi, że ślisko jest?! No ale nic się
    nie stało więc jadę. Po drodze mam biedrę w której ser jest który lubię.
    Więc zjeżdżam, parkuję, wysiadam i słyszę ... skoro tak razem stanęliśmy
    obok siebie to powie mi, że nie powinienem hamować bo by we mnie
    wjechała. Okazuje się, że ten piii to młoda kobieta. Pouczam więc, że to
    ono ma uważać jak za kimś jedzie. Na to słyszę: "ale ja jestem bogata".
    No i poszła do biedry. I widzę że grzebie w mięsie co w promocji jest.

    I tak się zastanawiam ... bo mnie to naprawdę wk..ło. Ogólnie nie uważam
    by należało na ludzi donosić bo każdy może pomylić się, ale ... to nie
    jest pomyłka tylko bezrefleksyjna głupota.