  • 1. Data: 2010-11-26 18:40:58
    Temat: Ale urwał w Seattle
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Tegoroczna zima nie oszczedza Stanow Zjednoczonych Ameryki Polnocnej.
    A jak sobie z tym radza kierowcy? Hmm ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=rhZCyQ3emQg
    http://www.youtube.com/watch?v=NT73eJKF_xE

  • 2. Data: 2010-11-26 18:52:11
    Temat: Re: Ale urwał w Seattle
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    > Tegoroczna zima nie oszczedza Stanow Zjednoczonych Ameryki Polnocnej.
    > A jak sobie z tym radza kierowcy? Hmm ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=rhZCyQ3emQg
    > http://www.youtube.com/watch?v=NT73eJKF_xE

    Trzeba być niezłym egoistą aby siedzieć w oknie i kręcić film
    zamiast wysypać na drogę całą sól z kuchni czy piasek jaki się ma.
    I wyjść na drogę ostrzegać ludzi zanim wjadą w pułapkę...

  • 3. Data: 2010-11-26 19:28:03
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Pszemol pisze:
    > "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message

    > Trzeba być niezłym egoistą aby siedzieć w oknie i kręcić film
    > zamiast wysypać na drogę całą sól z kuchni czy piasek jaki się ma.

    Zazwyczaj wystarczy na własne schody :-)

    > I wyjść na drogę ostrzegać ludzi zanim wjadą w pułapkę...

    A to racja. Z jednej strony kierowcy oczywiście do dupy (ślizg na
    zablokowanych kołach) A z drugiej strony autor filmu mógł chociaż ruszyć
    dupę na szczyt górki i ostrzegać. Zawsze to kulturalniej niż masturbować
    się co lepszymi ujęciami ;-) Ale widać nie tylko w Polsce są tacy debile.

    Jedynie pierwsza terenówka sensownie zahamowała no i srebrny wóz 02.01 w
    miarę sprawnie sie wybronił (co prawda wpadł na pusty chodnik, ale nie
    zaliczył dzwona, koła dziwnym trafem sie kręciły pozwalając z grubsza na
    kontrolę)

    Seco

  • 4. Data: 2010-11-26 19:28:31
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Trzeba być niezłym egoistą aby siedzieć w oknie i kręcić film
    > zamiast wysypać na drogę całą sól z kuchni czy piasek jaki się ma.
    > I wyjść na drogę ostrzegać ludzi zanim wjadą w pułapkę...

    "Polski emigrant zginął pod kołami autobusu rozsypując 1kg soli na
    ośnieżonej drodze. Z relacji świadków wynika, że głęboko wierzył iż to coś
    zmieni. W najbliższe święta będziemy wspominać z usmiechem jego heroiczną,
    aczkolwiek klasycznie bezsensowną śmierć. Nominacja do Nagrody Darwina
    została już wysłana. A teraz relacja z Czarnego piątku!"

    Swoją drogą to jeżeli już kogoś się czepiać to prędzej osób, które stoją na
    ulicy a nie osoby siedzącej w domu. Poza tym NIKOMU NIC SIĘ NIE STAŁO więc
    nie ma co histeryzować.

    Dużo ciekawszy jest autor drugiego filmu. Koleś jest bardziej przekoszony
    niż Cejrowski pod względem "Boga" etc. ale na jego forum było/jest masa
    ciekawych zdjęć i sporo do poczytania jak kogoś interesują takie klimaty
    (jeżdzenie, USA etc)
    http://katolik.us/viewforum.php?f=10&sid=f1b17fa8ff9
    d4da33e86cf3f7b200bab

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-11-26 19:41:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pszemol pisze:
> [...]
    > zamiast wysypać na drogę całą sól z kuchni czy piasek jaki się ma.
    > I wyjść na drogę ostrzegać ludzi zanim wjadą w pułapkę...
    jakby tak w autach montować zbiorniki z piaskiem (4X2kg) i wywalać ten
    piasek pod koła - w oglądanej sytuacji? Czasu było tyle ze można sie
    było jeszcze pomodlić.
    ToMasz

  • 6. Data: 2010-11-26 19:56:16
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 11:52:11 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Trzeba być niezłym egoistą aby siedzieć w oknie i kręcić film
    > zamiast wysypać na drogę całą sól z kuchni czy piasek jaki się ma.
    > I wyjść na drogę ostrzegać ludzi zanim wjadą w pułapkę...

    W Gdyni właśnie opada szron, który przymarza do jezdni. Za chwilę na
    drogach będzie rzeźnia. Sugerujesz, że powinienem wziąć obie solniczki z
    domu, zejść z trzeciego piętra i posypać najbliższe skrzyżowanie?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 7. Data: 2010-11-26 20:50:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-26 19:56, P.B. pisze:

    > W Gdyni właśnie opada szron, który przymarza do jezdni. Za chwilę na
    > drogach będzie rzeźnia. Sugerujesz, że powinienem wziąć obie solniczki z
    > domu, zejść z trzeciego piętra i posypać najbliższe skrzyżowanie?

    Za pozno, juz dawno wszystkie drogi posypane.

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2010-11-26 21:25:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 20:50:02 +0100, Karolek napisał(a):

    > Sugerujesz, że powinienem wziąć obie solniczki z
    >>

    > Za pozno, juz dawno wszystkie drogi posypane.

    Szkoda, znowu syf i korozja elementów wszelakich :<

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-11-26 23:24:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-26 21:25, MadMan pisze:

    > Szkoda, znowu syf i korozja elementów wszelakich :<

    Ano, po ostatniej ziemie to jeszcze pod koniec lata znajdowalem spore
    krysztalki soli wylazace z roznych otworkow :/

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2010-11-27 01:12:01
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    neoniusz napisal:
    > Tegoroczna zima nie oszczedza Stanow Zjednoczonych Ameryki Polnocnej.
    > A jak sobie z tym radza kierowcy? Hmm ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=rhZCyQ3emQg
    > http://www.youtube.com/watch?v=NT73eJKF_xE

    Wiesz, te obrazki przypominają mi o ZASADNICZEJ różnicy pomiędzy
    Amerykanami a innymi nacjami: wybujały indywidualizm. Filmujący z okna
    nie ruszy tyłka by np. stanąć przy skrzyżowaniu i ostrzec nadjeżdżających
    kierowców. W analogicznej sytuacji kilka lat temu, razem z sąsiadami
    wziąłem się za odśnieżenie i wysolenie drogi, bo na reakcję drogowców
    trzeba by czekać ponad dobę.

    Inny kontekst tej samej sprawy: jak było w roku 2004 tsunami w Indonezji,
    to wojsko w prowincji Aceh znajdującej się w stanie wojny domowej, podpisało
    zawieszenie broni z partyzantami a potem razem rozwozili żywność i leki.
    W Nowym Orleanie pierwsze oddziały obrony cywilnej zajmowały się nie udzielaniem
    pomocy, ale pacyfikacją rabujących band.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek