  • 1. Data: 2010-11-26 18:23:52
    Temat: Opony całoroczne
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pomyślałem, że może warto w autku używanym tylko w mieście o niewielkiej
    mocy (100 KM) przetestować opony całoroczne.

    Trafiliście może na jakieś wiarygodne testy takich opon? Chodzi mi
    wyłącznie o gumy markowe, rozmiar 195/65/R15.

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2010-11-26 18:28:11
    Temat: Re: Opony całoroczne
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-26 18:23, to pisze:
    > Trafiliście może na jakieś wiarygodne testy takich opon? Chodzi mi
    > wyłącznie o gumy markowe, rozmiar 195/65/R15.

    Tutaj jest bardzo miarodajny i wiarygodny test. Robili go amerykanie,
    więc to musi być prawda.

    http://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s

  • 3. Data: 2010-11-26 18:30:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Tutaj jest bardzo miarodajny i wiarygodny test. Robili go amerykanie,
    > więc to musi być prawda.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s

    Świetnie, ale ja szukam testu różnych opon całorocznych, a nie porównania
    z zimówkami na lodzie. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-11-26 18:37:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-26 18:30, to pisze:

    > Świetnie, ale ja szukam testu różnych opon całorocznych, a nie porównania
    > z zimówkami na lodzie. ;-)

    A to przepraszam, myslalem, ze chcesz zobaczyc obiektywne i rozsadnie
    przeprowadzone porownanie opon na lodzie ;)

  • 5. Data: 2010-11-26 19:04:30
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia 26 Nov 2010 17:23:52 GMT, to napisał(a):

> [...]
    >
    > Trafiliście może na jakieś wiarygodne testy takich opon? Chodzi mi
    > wyłącznie o gumy markowe, rozmiar 195/65/R15.

    http://www.opony.com.pl/artykul/testy-opon-zimowych-
    adac-2010-2011-w-rozmiarze-185-65-r15/?id=1016

    http://www.auto-swiat.pl/1-na-kazda-okazje-test-opon
    -calorocznych-w-rozmiarze-19565-r-15

    http://www.auto-swiat.pl/1-test-opon-calorocznych-w-
    rozmiarze-19565-r-15-opony-na-4-pory-roku

  • 6. Data: 2010-11-26 20:02:33
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 26 Nov 2010 17:23:52 GMT, to napisał(a):

    > Trafiliście może na jakieś wiarygodne testy takich opon? Chodzi mi
    > wyłącznie o gumy markowe, rozmiar 195/65/R15.

    Ja robiłem testy na własnym samochodzie. Zacząłem od Dębicy Navigator.
    Zachwycony nie byłem, ale cztery zimy i lata przejeździłem bez większych
    problemów. Jak skończyły się Navigatory, to kupiłem GoodYear Vector 5 i
    jeździłem na nich jedną zimę. Rewelacja! W niczym nie ustępowały tanim
    zimówkom. Nie wiem jak spisywałyby się w dłuższej eksploatacji, bo po roku
    jeżdżenia na nich, auto sprzedałem, a z kolejnym dostałem nowe letnie i
    dokupiłem zimowe. GY Vector są absurdalnie drogie, choć w dłuższej
    perspektywie znacznie tańsze niż papranie się dwoma kompletami opon.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 7. Data: 2010-11-26 21:17:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > A to przepraszam, myslalem, ze chcesz zobaczyc obiektywne i rozsadnie
    > przeprowadzone porownanie opon na lodzie ;)

    To auto robi kilka tys. km rocznie, jeździ głównie po mieście, a zimą w
    zasadzie wyłącznie po mieście. Dwa komplety opon do spokojnej jazdy po
    Warszawie to naprawdę przerost formy nad treścią.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-11-26 21:17:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Piotrek

    > (...)

    Dzięki, o to chodziło!

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-11-26 21:20:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin P.B.

> [...]
    > letnie i dokupiłem zimowe. GY Vector są absurdalnie drogie, choć w
    > dłuższej perspektywie znacznie tańsze niż papranie się dwoma kompletami

    Obecnie skłaniam się ku GY Vector 4 Seasons. Takie drogie znowu nie są,
    bez przesady. Dobre letnie czy zimowe nie kosztują jakoś specjalnie mniej
    w tym rozmiarze. Vector 5 są w podobnej cenie. Czym one się różnią? Są
    lepsze/gorsze/nowsze/starsze?

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-11-26 21:20:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-26 21:17, to pisze:
    > To auto robi kilka tys. km rocznie, jeździ głównie po mieście, a zimą w
    > zasadzie wyłącznie po mieście. Dwa komplety opon do spokojnej jazdy po
    > Warszawie to naprawdę przerost formy nad treścią.

    Spoko spoko, ja mam caloroczne a jezdze sporo wiecej ;)