  • 1. Data: 2009-10-29 00:43:49
    Temat: Amplit. Technics SA-AX730 dziwna ikonka na LCD
    Od: Artur <l...@g...com>

    Witam,
    Dzisiaj zauważyłem, że w prawej części wyświetlacza amplitunera Technics
    SA-AX730 pod ikoną pokazującą ile w danej chwili jest załączonych kolumn
    (przód / tył) pojawiła się czerwona strzałeczka, której wcześniej nie
    było, a przynajmniej tak mi się wydaje.
    Występuj ona na wszystkich źródłach (input: tape, vcr, tv, dvd, itd)
    oraz na wszystkich trybach dźwięku (stereo, surround 3 stereo).

    W instrukcji ściągniętej z internetu nic na ten temat nie znalazłem, a
    do oryginalnej dokumentacji nie mam na razie dostępu.

    Oto zdjęcia przedstawiające problem:
    http://img80.imageshack.us/img80/3682/dsc01234sm.jpg
    http://img691.imageshack.us/img691/2108/dsc01235sm.j
    pg

    Zastanawia mnie co może być przyczyną wyświetlenia tej strzałeczki.

    Artur

  • 2. Data: 2009-12-09 19:13:54
    Temat: Re: Amplit. Technics SA-AX730 dziwna ikonka na LCD
    Od: Artur <l...@g...com>

    Artur pisze:
> [...]
    pg

    > Zastanawia mnie co może być przyczyną wyświetlenia tej strzałeczki.

    Nikt nie wie?

  • 3. Data: 2010-04-08 05:57:00
    Od: "Art." <l...@g...com>

    Artur pisze:
> [...]
    pg

    > Zastanawia mnie co może być przyczyną wyświetlenia tej strzałeczki.

    Strzałeczka dalej wyświetla się i nic nie dzieje się poza tym, ale
    niepokoi mnie to wciąż. Co prawda ostatnimi czasy sprzęt stoi prawie nie
    ruszany z powodu braku czasu.
    Może ktoś ma taki amplituner?

    --
    Art.