    Date: Fri, 9 Dec 2022 22:49:22 +0100
    Subject: Re: Android 11 blokowanie grup numerów
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022-12-08 o 23:25, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Nie wiem jaki masz toster z aplikacją Telefon bo oczywiste jest, że
    > zawsze należy zataić markę telefonu, żeby odpowiadajacy musiał się
    > spytać a pytający uznaje, że to nieistotne :]

    Kruger&Matz Android 9
    Kruger&Matz Android 11
    Maxcom - Android 9

    ale nie wiem czy model ma znaczenie, bo to chyba tylko wersja Androida.
    Czasem bywa tak, że dodatkowa aplikacja po prostu się nie mieści, trzeba
    wy...ć jakąś inną, aby wgrać jakąś kolejną, a w dzisiejszych czasach
    niestety gdzie nie pójdziesz, to ci mówią, abyś wgrał aplikacje.
    Tj. oczywiście obowiązku nie ma, ale wtedy nie skorzystasz z usługi lub
    zapłacisz 3x więcej.