    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Android 4.2.2 i App2SD
    Date: Mon, 02 Jun 2014 09:36:26 +0200

    Sądziłem, że po upływie dwóch generacji Andka jakoś problem RAM-u został
    rozwiązany... ale chyba jest jeszcze gorzej.

    Mam 1GB wewnętrznej + jakieś 6GB "nośnika USB" (cokolwiek to jest, nie jest to
    karta bo jej nie ma).

    Ponieważ wewnętrzna się skończyła, to sądziłem że przeniosę sobie aplikacje i
    problem się rozwiąże... ale nie, nie ma takiej opcji jak App2SD.

    WTF? Jest to jakoś przenaszalne, muszę koniecznie dołożyć jeszcze kartę SD?

    Ściągnąłęm aplikację Link2SD, niby opcja jest, ale generuje jakiś błąd (z
    pamięci coś "Container failure").