  • 1. Data: 2014-08-13 22:06:12
    Temat: Android i 64-bitowy processor
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Applowski processor A7 (montowany od roku w iPhone5S) to 64-bitowy procesor
    oparty o architekturę ARM.

    Jest to pierwszy 64-bitowy procesor ARM montowany w masowo produkowanych
    urządzeniach konsumenckich.

    Minął już rok od premiery iPhone5S, za parę dni premiera iPhone6,
    prawdopodobnie z nową generacją procesora...

    Który obecnie produkowany smartfon z Androidem na pokładzie zbudowany jest
    z 64-bitowym procesorem?
    Czy najnowsza wersja Andka w ogóle wspiera architekture 64-bitową?

  • 2. Data: 2014-08-13 22:23:54
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: masti <g...@t...hell>

    i Ty mówisz, że nie jesteś fanbojem?
    <http://www.pcworld.com/article/2100701/qualcomm-ove
    rtakes-apple-with-
    eightcore-64bit-mobile-processor.html>
    <http://www.cnet.com/news/move-to-64-bit-android-pho
    nes-accelerating-says-
    arm/>
    itd ....

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-08-13 22:50:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > i Ty mówisz, że nie jesteś fanbojem?

    Przyszedłem zapytać znawców rynku żeby nie wyciągać zbyt pochopnych
    wniosków :-)

    > <http://www.pcworld.com/article/2100701/qualcomm-ove
> [...]

    Czy z tego płynąć ma wniosek że po roku od premiery iPhone5S z 64-bitowym
    prockiem na pokładzie świat Androida jest wciąż w erze 32-bitowej?

    W artykułach do których podałeś linki dopiero mówi się o jakichś
    urzadzeniach w bliżej nieokreślonej przyszłości... Czyli naprawde nic nie
    ma jeszcze na rynku z 64-bitowym prockiem? Nawet te najdroższe flagowce
    Samsunga wciąż tylko 32-bitowe??

  • 4. Data: 2014-08-13 22:53:22
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > urzadzeniach w bliżej nieokreślonej przyszłości... Czyli naprawde nic nie
    > ma jeszcze na rynku z 64-bitowym prockiem? Nawet te najdroższe flagowce

    http://www.ngopole.pl/wp-content/uploads/2011/08/Jak
    -%C5%BCy%C4%87.jpg

  • 5. Data: 2014-08-14 02:11:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 13 Aug 2014 20:50:51 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >urzadzeniach w bliżej nieokreślonej przyszłości... Czyli naprawde nic nie
    >ma jeszcze na rynku z 64-bitowym prockiem? Nawet te najdroższe flagowce

    Czy przy pomocy TELEFONU 64 bitowego lepiej sie rozmawia niz przy
    pomocy TELEFONU 32 bitowego?...

    A.L.

  • 6. Data: 2014-08-14 02:52:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Czy przy pomocy TELEFONU 64 bitowego lepiej sie rozmawia niz przy
    > pomocy TELEFONU 32 bitowego?...

    Al, miałeś kiedyś w życiu smartfona?

  • 7. Data: 2014-08-14 02:56:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    > Czy przy pomocy TELEFONU 64 bitowego lepiej sie rozmawia niz przy
    > pomocy TELEFONU 32 bitowego?...

    Zatrzymałeś się na etapie telefonu na korbkę ?

  • 8. Data: 2014-08-14 03:31:41
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 13 Aug 2014 19:52:36 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >Al, miałeś kiedyś w życiu smartfona?

    Podejzrewam ze mialem pare lat wczessniej niz ty. Co nie przeszkadza
    mi uwazac ze "smatfon" to zwyciestwo techniki nad zdrowym rozsadkiem,
    i podniecajaca zabawka dla doswiadczonych umyslowo..

    Poczytne amerykanskie czasopismo Consumer Reports, wydawane przez
    stowarzyszenie konsumentow, zauwazylo bylo jakis czas temu ze kazdy
    nowy wprowadzony na runek smatfon ma wiecej bajerow, ale za to coraz
    gorzej idzie sie przez niego dogadac.

    Poniewaz maja wlasne laboratoria testowe, przeprowadzili testy ktore
    zgodzily sie 100% z tym odczuciem. Preankietowali wiec najwiekszych
    "providerow" telefonii w USA.

    "Tak, wiemy o tym" brzmiala odpowiedz. "Ale wysoka jakosc polaczen
    telefonicznych to nie jest czynnik do ktorego nasi klienci przywiazuja
    wielka wage. I chociaz moglibysmy poprawic jakosc komunikacji
    glosowej, nie wydaje sie to ekonomicznie uzasadnione"

    Calosc zgadza sie doskonale z wieszcza przepowiednia Stanislawa Lema
    zawartej w opowiadanku "Tragedia Pralnicza". Z grubsza, konkurencja
    miedzy producentami pralek spowodowala ze parlki mogly robic coraz
    wiecej - nie tylko prac, ale i prasowac, ugotowac obiad, zajac sie
    dzieckiem, a najnowsze modele mogly uprawiac z wlasccielem seks. Aby
    jednak pozostac parlkami - co wymagaly pzrepisy - musialy rowniez
    potarfic cos uprac. Nie mogly na ogol uprac wiecej niz chusteczke do
    nosa.

    Nasze smatrfony znajduja sie tuz, tuz przed uprawianiem seksu.
    Chociaz, sadzac po tekstach na tej grupie, niektorzy juz ze swoimi
    smatrfonami uprawiaja seks

    A.L.

    P.S> Wlasciwie to juz sie uzreczywistnia. Proponuje poeksperymentowac

    http://www.thelmagazine.com/newyork/an-iphone-app-th
    at-gives-you-an-orgasm/Content?oid=1196721

  • 9. Data: 2014-08-14 03:32:20
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Aug 2014 02:56:56 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    >Zatrzymałeś się na etapie telefonu na korbkę ?

    Wapolczesny smartfon niedaleko odszedl od tego modelu

    A.L.

  • 10. Data: 2014-08-14 04:48:34
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/13/2014 9:31 PM, A.L. wrote:

    > Podejzrewam ze mialem pare lat wczessniej niz ty. Co nie przeszkadza
    > mi uwazac ze "smatfon" to zwyciestwo techniki nad zdrowym rozsadkiem,
    > i podniecajaca zabawka dla doswiadczonych umyslowo..

    to znaczy, ze byles doswiadczony umyslowo jeszcze przed Pszemolem?

> [...]
    > wielka wage. I chociaz moglibysmy poprawic jakosc komunikacji
    > glosowej, nie wydaje sie to ekonomicznie uzasadnione"

    czy to naprawde z nich cytat, czy twoja konfabulacja, bo ten sam
    consumer reposts twierdzi w konkluzji swojego, raczej histerycznie
    zatytulowanego artykulu "3 reasons voice quality on smart phones still
    sucks":
    "The verdict: Voice quality averages out to good for most smart
    phones,... " <rs>